28 Eylül 2007 Cuma

Tuhaf...ama olmuşş

İnanmak çok güç geldi , şaka sandım önce. Sanki bir film izliyormuşum gibiydi . Sadece filmlerde olmuyormuş işte beni de buldu. Dün kendimi biraz rahatsız hissettiğim için doktora gitmiştim. Bir dizi kan testi yaptırdım . Sonuçlarımı bugün alacaktım .
Ama ne mümkün ? Kan tüpleri kaybolmuş . Nasıl yani? Adımı yazdılar , etiketler yapıştı , gördüm ve bu 3 tüptü , az değil ki . Nasıl kaybolur yaa? Anlayamıyorum. Ve bir kez daha şunu düşünüyorum : "Burası benim ülkem , hiçbir şey tuhaf gelmemeli....
Şimdi kendimi kötü düşüncelerden arındırmam zor olacak. Ya bir şey varsa , neden bu kan , benden saklanıyor şimdi? Bir şey mi gizliyor?

2 yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

oğooo tüpler kaybolmuş ne ki:))) bende ne hastane anıları var:))) ama aksilik işte. yeniden kan alacaklar sıkıntısı olur başka bişey değil. bi de sonuç almaya şartlandırdın ya kendini alamadım hayalkırıklığı yeniden bekleme stresi olacak o da ayri.

nimet

Adsız dedi ki...

Kesinliklee haklısın salı günü inş. öğrenmiş olacağım .