10 Kasım 2008 Pazartesi

Eskişehir 'de...

Bir hafta sonu nasıl geçti ? Tek kelimeyle çok ama çok güzel geçti ...İşte turnuva özetleri ...
.
Arabayla yola çıkış , güneşin doğuşu , görüş mesafesi 1 m. olan sisin içinde ağır ağır yol alış , turnuva salonuna genel bir bakış , özlenen dostlar , eşleşmeler , heyecanlı oyunlar , saatin tik takları , cam taşlar , soğuk bir dokunuş , taşların sesi , biraz kaybetme sancısı , biraz kazanma çoşkusu , içten içe hırslanmalar , hatayı kabullenmeler , Los amigos da bira keyfi , Eskişehir 'de kayboluş , sıcacık bir aile ziyareti , yorulmuş ve uykusuz bedenler , başlayan yeni bir gün , yeniden eşleşmeler , tahtadaki yaşam ölüm mücadeleri , ödüller , çekilen fotolar ve tekrar yola çıkış ...
.
Önemli olan tek şey keyif almaktı. Bu nedenle yenilgilerime üzülmüyorum. Yani olmasa iyi olurdu ama yine de herşeye değerdi...Sonuç olarak 2 tanecik maç alabildim ve bildiğim tek şey çokkkk çalışmam lazım , çokkkkk....

**Ayşecim sana tekrar teşekkür ederim , seni çok sevdiğim için , harika bir yol arkadaşı olduğun için ve sıcacık bir aileye konuk ettiğin için ...

Birinci masa oyuncuları için hazırlanmış goban ,
seizen oturuşu ile yapılacaktı ama tercih eden olmadı...
.
Turnuva salonu...

Güneş ışığı , taşlara vurduğunda ...

Ödüller...

Ahh ahh ! İlk oyunumdu , kafam kadar grubum öldü,

bir türlü bağlanamadım ya , ona yanarım :=)

16 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

kuzum sen bize blogdan go öğretebilir misin,yani böyle sanal yollarla öğrenilir mi bu çok merak edilesi oyun :)))

Demli Hayat dedi ki...

tembellik yapma çalış biraz...

not vericem...

özii dedi ki...

** Perilicim , hatta link verebilirim.isterseniz online bile öğretebilirim. Linki hemen sağ tarafa ekliyorum...

** Çalışcam valla bakk ...
Yeni kitaplar aldım...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

döndün demek..iyi geçtiğine sevindim :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ayrıca yan taraftaki go linki çok hoşuma gitti..öğrenmek için inceleyeceğim..teşekkürler..

Ducky Bug dedi ki...

Hoşgeldiniz :)
Bensiz turnuva çekilmez zaten hıh!
Gerçi son zamanlarda hangisine gittim ki :8 neyse Ankara ankara güzel ankaraaaaa seni görmek ister her bahtı karaaaaa!.. diyerekten umut ediyorum katılmayı.Neyse efendim son karenin çekilmiş olduğu maçı kazanmış olmanızı diliyorum sadece :)
Yoksa çooook çalışmak lazım ki gerilediğimiz yerden gelebilelim :( ama ben tembelim ^_^

özii dedi ki...

** İçimden geldiği gibi , öğrenmenizi çok isterim. İlginizi çekebildiysem ne mutlu bana...

**Sensiz olmaz tabii ducky -bug. Ankara'ya gelmezsen bu sefer kesin dövücem :P
Ayrıca o maçı alamadım , hatta terk etmeliydim ama belki hata yapar dedim :P yemedi :)))

Ducky Bug dedi ki...

hummm gelemezsem zaten ben de kendimi döverim.gerçi sizden yiceğim sopanın haddi hesabı kalmadı :)
olsun ankarada yenersiniz!.

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ya asıl ben teşekkur ediyorum, sabahın en kör saatlerinden en geç saatlerine kadar, cır cır böceğisi gibi bırbır vır vır konuşmalarıma dayandığın, baba deyişiyle bana göz kulak olduğun,benimle uzun yola çıkmaya cesaret ettiğin, sıcaklığın, içtenliğin için çoook çok çok teşekkür ediyorum. gene yapalım :)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

bekle türkiyeee özili ile biz geliyoruuuz...

SMİLENA dedi ki...

güzel şeyler çabuk bitiyor ne yazıkk ki.güzel vakit geçirdiğine sevindim...

özii dedi ki...

** her cırcır böceği senin gibi olsa :))

** Haklısın smilena , keşke her hafta olsa dicem ama abartmış olurum :P

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

tunuva gazina gelmis biri olaraki dun aksam 12k bir arkadasla oyun oynadim kgsden, beni aldi basasagi yere cakti kendisi. hirslandim, aksam gene oynayacagim;)

Unknown dedi ki...

bu go ne menem birşeydir acaba?

özii dedi ki...

Bir çeşit virüs :DD

Cavill dedi ki...

çocukluğumdan beri severim bu oyunu, domino, dama ve satranç gibi ama unutmuşum biraz.
http://playgo.to/interactive/turkish/index.html burada da nasıl yapılacağını izleyemiyoruz, o kötü. denememe rağmen bazen olmuyor ve takılıp kalıyorum ama teşekkürler hatırlatma için.