3 Ocak 2008 Perşembe

Kar geldi....

Kar yağıyor Mudanyamıza...Ama tutmaz ki ... Daha çok sulu kar gibi.
En son 4-5 yıl önce Orhaneli'nde görmüştüm , diz boyu karı...( kar yani çekmeyiniz lütfen )
Kardan adam yapmıştık , kar topu oynamıştık , hiç ayak basılmamış yerlere gidip kendimizi karların içine bırakmıştık. Özellikle de ormanın içi muhteşemdi. Ayaküstü mangal bile yakmıştık (Sucuk - ekmek) . Ne keyifliydi. Üşüyüncede doğru eve koşmuştuk. Oğlumun minicik elleri acımaya başlayınca ne ağlamıştı , ellerini sallaya sallaya ama inatla "kaydan adamm" diyip durmuştu. Güneş çıkıp onu eritmeye başlarken de ne hikayeler uydurmak zorunda kalmıştım bana sorun.....
Buralarda öyle kar göreceğimiz yok. Bugün kar yağdıkça öğrencilerimden sevinç çığlıkları yükseldi. Bence tek bir düşünceleri vardı. Hani ben de bir an düşünmedim değil !
Yağsın yağsınnn herşey bembeyaz çok güzel .....Hem kardan adam yapacağız daha. Valla başka nedenim yok .

Hiç yorum yok: