30 Ekim 2013 Çarşamba

5990 kişiyle en mükemmel imzayı atmak ...




Öylesine mutlu , öylesine gururluyum ki böyle bir portrenin parçası olduğuma. Bir bütünün parçalarıyla tek vücut olmak , tek yürek olmak , birlikte can bulmak. Duygularımı anlatmaya kelimeler bulamıyorum. Sadece muhteşemdi o an'ı yaşamak diyebiliyorum. Böyle bir şey anlatılmaz ki , ancak yaşanır...Yaşanmalı da...

Dünya rekoru kırmış olmak da başka bir boyutu ama barkovizyonda kendimizi gördükçe hissettiğim heyecan ve gurur hiç birşeye değişilmez. "Biz buyuz",  "Biz Cumhuriyet'iz " , " Biz Atatürk'üz" dedim...

Bu muhteşem portrenin oluşturulmasında emeği geçen herkese , özellikle Nilüfer Belediye'sine , çekimleri gerçekleştiren Cumhur Aygün 'e sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Cumhuriyetimizin 90. yılı hepimize kutlu olsun....

http://www.haberler.com/bursa-da-5-bin-990-kisiyle-ataturk-portresi-5232966-haberi/

16 yorum:

Adsız dedi ki...

öziiiiiiii:))

teprik ediyorum arkadaşım seni...
bravo valla.

gururlandım:))

Unknown dedi ki...

Harika bir çalışma olmuş. Emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.

özii dedi ki...

** absalomm bilsen nasıl güzeldii nasıl bir duygu seliydi...

** Pis patiler çok teşekkürlerr harikaydı gerçekten..

Handan dedi ki...

Ben de televizyonda yayınlandıkça izledim mutlulukla:-)

özii dedi ki...

** Handanım çok güzeldik di imiiii?

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Çok güzeldi, çok şanslısınız gerçekten. Emeği geçenleri kutlamak lazım.

özii dedi ki...

** Teşekkürler sevgili Sezer

öykü dedi ki...

Harıkasınız


Muhtesem bır goruntu

bı parçası olmayı cok ısterdım


bakarken bıle cok mutlu oldum

Handan dedi ki...

Gerçekten çok güzeldiniz, bayıldım :)

özii dedi ki...

Böyle çok daha güzel oluyoruz :)))))

özii dedi ki...

Öyküm ilk defa bu kadar heyecan, mutluluk bir arada. .. Yine olsun yine giderim her yere giderim...

ferulago dedi ki...

harikasın öziiciğim

özii dedi ki...

** Çünkü hepimiz harikayız ferulagocum...

Unknown dedi ki...

ben de çok gurur duydum emeği geçenlere teşekkürler :)

özii dedi ki...

Fundam sizin içinde hepimiz için de ordaydım :)

AsOrTiK dedi ki...

o bütünün parçası olduğumuz için ne kadar gurur duysak azdır:)) ne mutlu bizlere:))