7 Mart 2009 Cumartesi

Biraz tembellik güzeldir...

Son iki-üç gündür lodos olması , hava sıcaklığının epeyce artmasına neden oldu. Ancak lodosla birlikte havalanan tüm toz ve kum tanecikleri , yağmurla beraber tekrar eski yerlerini buldular. Yani resmen çamur yağdı diyebilirim. Her yer kirli sarı çamur lekeleriyle dolu. Hatta pencerelerim bile ama şimdi hiç uğraşamam ...

Şimdi ise gökyüzü , yine grimsi bir renk almış. Denize de bu rengi yansıttığından, deniz var mı yok mu belli bile olmuyor. Evin içi loş ... Çok sıkıcı . Yani tam uyku havası aslında. Bende son iki günümü boğaz enfeksiyonu geçirerek , ateşli ve uyku modunda geçirdiğimden sanırım bugün yine dinlenme durumunda olurum. Zaten yağmurda başladı , en iyisi dinlenmek , belki bir film izlemek , belki biraz kitap okumak . Hem evdeki herkesi göndermişken , fırsat bu fırsattır, hiç bir şey yapmamak ne güzel bir şey...Heyoo yaşasın tembellik...

17 yorum:

İlknur dedi ki...

geçmiş olsun özii...bencede çok güzel olurdu şöyle güzel bir tembellik:)))

Adsız dedi ki...

arada lazım tabii. çalışan insanlar en çok evde tembellik yapmayı, hiç bişey yapmadan bir gün geçirmeyi özlüyorlar. bizim gibi evde oturanlar da tam tersi. iyi dinlenmeler sana...

GeCe dedi ki...

en sinir olduğum ben hafta içi çalışırken havanın açması hafta sonu ise kapaması bize inat yapıyor bu ühühü yine yağmur yağıyor. Evde bile insanın canı sıkılıyor karanlık kasvetli

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun sağlıkla tembelliğe evet heyyooo :)

Meleğin Dünyası dedi ki...

Geçmiş olsun arkadaşım.Kafa dinlemek her derde dava valla:))

Sibel GÖZ dedi ki...

ecve tembellik çok güzel hele çalışıyorsan ...ama hafta sonu hava kapalı ise ben sevmiyorum,sıkıcı ...
tam ailanle dışarı çıkacaksın..özellikle ben ve oğlum bu havaları sevmiyoruz...iyi dinlenmeler...

özii dedi ki...

Teşekkürler kızlar... valla sırf keyifteyim , kimse seslenmiyor :))

Bu arada hoşgeldin Sibel...Antalya da havalar güzeldir tabii

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adana'da da lodos var.Toz toprak heryer. Hava sıkıcı. EN iyisi dinlenmek canım. Keyfini çıkar:)

SMİLENA dedi ki...

haklısın resmen çamur yağdı.camlarım berbat ama alışılmış bir durum.hiç rahatsız olmuyorum.
hasta mı oldun bakayım? geçmiş olsun.iyi tembellikler...

serrose dedi ki...

bence de birsey yapmamayi sec:)
sevgiler sanaa

guguk kuşu dedi ki...

ohhh ne güzel, evde yalnızsın demek. bence bunun kıymetini bil ve keyfini çıkar. ben neredeyse hiç yalnız kalamıyorum):

papagangibi dedi ki...

çok geçmiş olsun, tembellik, miskinlik güzel şey. çok severim :)

MAVİ UMUT dedi ki...

Tüm dünya da ve ülkemizdeki kadınların insanlığa yakışır bir hayat,eşitlik, daha huzurlu bir yaşam hakkına sahip olabilmesini diliyorum.
Kadınlar günü'nüzü kutluyorum.

özii dedi ki...

Ufuk Çizgisi , çok teşekkürler...

Paşa dedi ki...

selam en iyisini ettin ah arada vucut dinlenmek istiyor tabiki:)))
bu arda ziyaretinize çok teşekkürler ..öncelikle kandiliniz mübarek olsun sonracıma kadınlar gününüzü kutlarım...tekrar görüşmek üzere sevgiler..

Cocukla Cocuk dedi ki...

ara sıra lazım boyle hiç bir şey yapmadan dinlenmek...geçmiş olsun kendine iyi bak

Primarima dedi ki...

Özlemciğim haberlerde çamur yağısı görülecek dedi gecen gun, hatta ben şaşırdım, çamur yağısımı? dedım, eşimde evet resmen çamur yağıyor dedı.İnankı bıkkınlık geldı gri renkden yağmurdan çamurdan yaa :(