30 Mart 2009 Pazartesi

Gizemli telefon...

Taktım kafayı inatla öğrenmeye çalışıyorum. Bakmayın öyle sakin görünürüm ama bazen bir o kadar da çatlak diyebilirim kendime. Hafif bir dedektiflik geçmişim var. Kafayı taktığımız gizemli bir şeyler olduğunda , hemen sevgili manii ile kafa kafaya verip , yap bozun parçalarını bir araya getirmeye çalışır , işi çözerdik , çok da keyif alırdık. Ve hep de derdik ki "biz dedektif olalım". Dedektif olamadık ama ipucu yakalayıp çözme işini de hala bırakmış değiliz. Seyrettiğimiz dizilerin etkisinde fazla kalırdık sanırım.
.
Neyse , geçenlerde bir telefon geldi xxx kodlu yyyyyyy nolu gibisinden. Konuştuk , "iyi günler , kiminle görüşüyorum "dedi ses. "iyi günler , buyrun siz kimi aramıştınız?" dedim. " ee şey ben sanırım yanlış oldu , özür dilerim " dedi ( ses analizi yaptı ya hemen de anladı yanlış olduğunu bak bak..) "Rica ederim sorun değil " dedim . Kapattık. Kapattık ama ben bu sesi sanki tanıyorum gibi hissetttim. Yok canımmm daha neler ? Beni tanıyan birisi olsa ne diye kapasın ki telefonu , deli mi ? Hem istese numarayı da gizleyebilirdi. Ama ses o kadar tanıdık geldi ki , geri dönüp arayıp sorsam mı acaba diye defalarca düşündüm. Sonra da aman canımmm boşver diyerek vazgeçtim . Hem bu seferde , o ses diyecekti ki " deli galiba ? " , belli ki yanlış numara işte . Ne diye takıntı yaptıysam. Neyse o gün , o telefonu unuttum gitti. Ama ertesi gün , şiddetle merakım arttı ve bu sefer numarayı farklı bir yerden aradım. Aradım aramasına ama , iş daha da gizem kazandı.

"Hobaaa bu da ne şimdi ? " Telefon sürekli dıt-dıt-dıt-dıtttttt şeklinde ses veriyor. Hayyy böyle işin...Keşke dün anında arasaydım , diye söylenene söylene sinir oldum kendime . Ve hâlâ o telefonu arada sırada ararım , ama hep bozuk, hep bozuk . İlginç olan şu ki bozuk bir numara beni arayabildi ama ben ulaşamıyorum. Hemen mi bozuldu yani ? Bu nasıl bir telefon aloo kimse yok muu ? Bu arada , numaradan kayıt veremiyoruz efendim diyen Telekom'uda bir kez daha tebrik ediyorum. Hizmette sınır yok ya maşallah...

25 yorum:

Unknown dedi ki...

biz de lisede yapardık arkadaşımla dedektifçilik böyle :)
hatta biz de dedektif olalım derdik hep :)))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

hakkaten gizemliymiş, kullanıldıktan 5sn sonra kendini imha edenbir hatla aranmışsın anlaşılan :P

özii dedi ki...

Biz kadınların ruhunda birazcık var galiba ...
Dedeftiflik yaniii :)))

Meleğin Dünyası dedi ki...

Ben de 'mavi ay' dizisini izlerdim heyecanla.Onu hatırladım şimdi de bu telefon olayını ben de merak ettim ya.Kim olabilir acaba...

manii dedi ki...

Canım hala o telefon olayındamısın sen bakiiimm...

özii dedi ki...

hı hı :(

İlknur dedi ki...

Esrarengizmiş???Acaba kim özii,acaba kimm???Merak ettik bizde şimdi.Bulursan bizide bilgilendirirsin demi:))

Adsız dedi ki...

geçende biride bana ilanı aşk etmişdi telofonda acaba kimdi diye ara ara düşünürüm.

Cep telefonu ile aranmışsan , cep telini bi numaraya yönlendiriyorsun ama 1 eksik rakam giriyorsun o zaman o tel o şekilde çalıyor, şayet sabit bir telefonsa sanırım aynı işlemi ona da yapsalar aynı hatayı veriyor..

SMİLENA dedi ki...

bak şimdi bende merak ettim..

papagangibi dedi ki...

skyp'tan ya da bir şekilde internet üzerinden yapılmış bir arama olabilir. yok ama numara bildiğimiz telekom numarasıysa çok ilginç :S belki de borcundan dolayı kapanmıştır telefonu :)

GeCe dedi ki...

gerçekten seni arayan biri olsaydı yeniden arardı zaten gerçekten yanlış olabilir

şeker pasta dedi ki...

Bence yanlış numara çevirmiş, anlayıncada kapatmış... Boşver...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım yaa, insan ne çok merak ediyor dimi. O sendeki huy bendede var :))

serrose dedi ki...

benim ablam uzmandir bbu konularda o da sever aramayi aranmayi :))))

Cocukla Cocuk dedi ki...

aa cok ilginç gerçekten..ulaşırsan bir gun mutlaka yaz e mi çok merak ettim huyum kurusun:)

özii dedi ki...

zaten başımıza ne geliyorsa meraktan geliyor :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

buiş tam benlikmiş:))

Primarima dedi ki...

Bende olsam kesın takardım kafayı :)

Adsız dedi ki...

özii tüh kim olduğunu bulamamışsın.Bizi de merak ettirdin şimdi:))

denizanasi dedi ki...

telefonu dinleme olayı olmasın bu :) bak ben de meraklandım şimdi:)

Adsız dedi ki...

valla takılmayacak gibi değil. ben de severim dedektifliği :)
ama bak nalan demiş yaa yönlendirme diye. bana mantıklı geldi. yanlış ya da bozuk bir numaraya yönlendirmiş olması muhtemel..

özii dedi ki...

Hımm bak şimdi daha da ilginç oldu. Eee nolcak şimdi...

anka dedi ki...

Ben de takıldım şimdi iyimi :) gel beraber deneyelim bi kez daha :)

ruhdagı dedi ki...

İş çözüldü mü? Merak ettim :)

özii dedi ki...

aman yok aramadım daha sıkıntı geldi ...

ankaaa hoşgeldin kayıplardaydın ist güzelii...