26 Mart 2009 Perşembe

Çünkü...

* Küçüklüğümden beri babam beni hep "özili " diye sever. Ve hala daha beni görünce " öziliiii gelmişş , kızım gelmiş , hoş gelmişşş " der. Ve bende bunu hep sevmişimdir , çok sıcak gelmiştir. Bende ona babacık derim.

* Eşim de bana hep " özo " der. Ama bu da sadece ona özel ...

* Arkadaşlarımın taktığı özel bir lakap yok ama arada " çilli " derlerdi . Çillerimi çok severim.Ve hiç bir zamanda çilli diyenlere kızmadım. Kimisi çok takar yüzündeki bu lekelere ama ben kendimi onlarsız hiç düşünemem , sanki yüzüm bomboş kalırmış gibi gelir...

* Bazı arkadaşlarımında bana sürekli " özii " demesi , çok hoşuma gittiğinden bunu kalıcı olarak kabul ettim sanırım.
.
O yüzden de , ben , babasının özilisi , eşinin özosu , oğlunun aşkısı , arkadaşlarının öziisiyim. Aynı zamanda Papatya delisi ve iyi bir go manyağıyım :))

Sevgili Gece'ye teşekkürler...

29 yorum:

Belgin dedi ki...

Bende en cok "özili`yi" sevdim:)
Babaya ve ailene selamlar:)

şeker pasta dedi ki...

Sana en çok yakışanı öziii bence... Sevgiler..

Handan dedi ki...

Ay benim eşim bana Handan diyor. Onu bırak adamın cep telefonunda adım soyadım olarak kayıtlıyım. Dur bi vurup geliyorum :)

SMİLENA dedi ki...

seni çillerin olmadan ben de düşünemiyorum.inanılmaz çok yakışıyorlar.kızıl saçın ve yeşil gözlerin ,işte özii bu .
seni seviyorum

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

benim de benim de özilimsin, hatta özili hanım teyze, özili hanım abla gibi türevleriyle :P

özii dedi ki...

Hepinize teşekkür ediyorummmm , birazcık şımardım dermişim bende sizleri seviyorummmm

*Handan vurdun mu?

Unknown dedi ki...

özii hiç ayrılmasın yanında sevdiklerin inşallah :)
daaaa ben Handan ın yoruma bayıldım :)))

Handan dedi ki...

Bloğumda yerden yere vurdum :D

Adsız dedi ki...

lafcambazı ndaki ozii sen misin?

özii dedi ki...

soru 1.Lafcanbazı kim?
soru 2.Ve sen kimsin adsız lafcanbazı ?
:))

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Özii güzel bence de. Çilli de güzel severim ben çilleri benim de çillerim olduğu için..

Bu arada Öziicim şarkı çok yavaşlatıyor blogunu yada benim bilgisayarımda öyle...

Sibel GÖZ dedi ki...

öziii ve özi.. ayrım yapamadım her türü yakışıyor canım..handana bayıldım bu rada çok şeker..
sevgiyle...

zuzuların annesi dedi ki...

Sanırım seni Özii olarak tanıdığım için bana Özii daha cazip geliyor...Seviyorum lakabını ve seni:))

İlknur dedi ki...

Özii çok yakışıyor..Handanın yorumuna bayıldım yaa:)))

Meleğin Dünyası dedi ki...

Özii bencede güzel ama gerçekten Handan beni çok güldürdü:)))
Sevdiklerin için özel lakapların olması çok hoş.Sevildiğini hissettiriyor.Benim de pek yoktur:(

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhaba canım;
ben senin özii ismini seviyorum çok.ayrıca çilli de çok tatlı.ben çilleri oldum olası severim.eşimde bolca çilleri olan biridir.o pek sevmiyor ama ben seviyorum ve arada ona çilli diyorum.hatta düşününce bazen şöyle çilli turuncu saçlı maviş gözlü bir kızım olsun diye hayal kuruyorum.keşke ben de öyle olsaydım diyorum.öziiii süper bence. benim lakabım da çok komik ve uzun; maviş gözlü dumbo unutkan dorry kermit.tekerleme gibi söyleniyor aynı..

minta dedi ki...

sen ne özili,ne özii nede özo sun sen benim özlem'imsin.
sevmiyorum ben lakab yada kısaltmaları.cadılık yaptım gibi biraz ama ne yapayım isimler önemli benim için. ,
bu arada özledim seni,zaman ayır bana biraz :))

Paşa dedi ki...

özi size yaşam ve anlam katmış bencede öziiiiii...

GeCe dedi ki...

ben öziii yi beğeniyorum ama hem özi hem çilli anlamında özili daha sevimli çilleri çok severim bende

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

çok güzel...:)

Adsız dedi ki...

madden değil manen seven arkadaşın

Anne İş'te dedi ki...

Özii;bence de çok hoş ve severim çilleri.Benim de çillerim var ve "ohhhhhhhhh çilli ,çilli yavrum çilli!Çilli bom,bom!

ve hANDAN HN.;KOPTUM VALLAHİ:))))

özii dedi ki...

**Adsız arkadaşım acaba yukarıdaki adsızla aynı kişi mi ?
Hem adını yazsan ne olur . Merak ettim işte... Hem madem beni seven arkadaşımsın üzme daa beni...İpucu ver bari...

** Bi de bideee Handan günün bombasını patlatmıştır. Sevgiler Handanım harikasın..

** Çilli özii hepinizi seviyor :))

guguk kuşu dedi ki...

ben de çilliyim biliyomusun özii. Aklıma ilkokul bitirme partimiz gelmişti, bi arkadaş plak çakal getirmişti tek plak vardı. şarkıda :çilli bom bom, çilli bom bom du. Gün boyu onun eşliğinde dans etmiştik.

Handan dedi ki...

:D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Benimde öyle hitaplarım vardır. Ben ailemin cey'i, sevgilimin aşkısı, arkadaşlarımın ceyoşuyum :)

Adsız dedi ki...

Ne olursan ol ,sen benim kardeşimsin :)Çilli ya da çilsiz,yüzüne güneş vursun artık!

Adsız dedi ki...

özili lakabını sevdim. babacığın ne güzel demiş. çillilere bayılırım. çillerin insanı şirin gösterdiğini düşünüyorum. demek sen de çillisin :) ne güzel. o noktalardan birazını da bana göndersen... olur mu? :))

Primarima dedi ki...

Özii hoşuma gidiyor benımde...diğer özlemlerle karıstırmıyorum seni böylece:)