14 Kasım 2008 Cuma

Issız Adam...

Geçen gün dersim yoktu , boş günüm diye biraz uyuklayıp tembellik yapmak , biraz yazılı okumak , yemek yapmak, biraz da ev işleriyle uğraşmak gibi bir düşüncem vardı , taaa ki arkadaşım tarafından sinema fikriyle baştan çıkartılıncaya kadar... Bende işten kaçmaya fırsat arıyormuşum demek ki hayır demedim.

"Issız Adam" filmine gitmeye karar verdik . Arkadaşım "Ben yalnız ağlamak istemiyorum " dedi. Baktı ki ben de potansiyel var beni seçti tabii :) Bu işin şakasıydı ama haklı çıktı. Bir Çağan Irmak filmiydi . Bu yüzden başka söze gerek bile duymuyorum . Film müzikleri nostaljik , konusu aşktı . Ama yalnız yaşanan bir aşk...

Bir yerden sonra boğazıma düğümlenmiş bir yumru ile filmi izlemeye devam ettim. Seven fakat , hayatını paylaşmaya kendini hazır hissetmeyen , kendinden bile kaçan bir erkeğin itiraf edemeği bir aşk. Doyasıya yaşamak varken , neden böyle yaşanır ki aşklar ? Kaçış nedendir ?

Filmin son 15 dk.sında itiraf edemedikleri duygularını , iç sesleriyle seslendirmeleri çok etkileyiciydi. Birbirlerine söyledikleri herşey yalandı , doğru olansa sadece içlerinde yaşattıkları aşklarıydı ...

İşte filmin etkileyici olan 4 nostaljik müziği ...



Anlamazdın anlamazdın ...
Kadere de inanmazdın
Hani sen acı veren kalpsizlerden olamazdın ...
Dilerim ki mutlu ol sevgilim
Ben olmasam bile hayat gülsün sana
Günahın boynunda
Ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda....
.
* Günlerdir müzikleri yükleyememek kabusum olmuştu...Nostaljik kasedimin kaydı sırasında bana sonsuz sabır gösterip , yardımcı olan ve bilgilerini esirgemeyen arkadaşıma çok teşekkür ederim .

21 yorum:

Katre dedi ki...

Yaa bizim şehirde yok bu film:( Tam benlikmiş. Şarkıda acaipmiş. Kızlar partisinde izlemeli bu filmi...Dvd sini bulmalı...



Not:Nasıl sözler bunlar ya. Bu kadar mı verici olur insan? Beter olsun ne mutlu olmasını diliycem. Yüzü gülmesin. Gözünün yaşı kurumasın :D

Katre dedi ki...

Evet Can Dündarı çevrelemişlerdide onu izledim. Ben ki bir Can Dündar hayranı olarak yalnız bırakamazdım. Ama şimdde şöyle bir problem var uykum kaçtı:D

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

carsamba aksami bizim kizlar da bana anlatti, mutlaka gidin diye. filmin ilk yarisi asiri acik, ikinci yarisi da aglamali diye bilgi verdiler pesin pesin. sevdicegim boylesi gozuyasli bir filme benimle gelir mi bilmem ama haftaya bir aksam issiz adamla ben de bir tanisayim diyorum...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

issiz adam gibi oldu ıssız adam (ben macintoshtan yazdigim icin turkce karakter kullanamiyorum, cunku bende garip sekiller cikiyor.)

Benim Hayatim dedi ki...

Bu filme gitmeye korkuyorum.
Her şeyi okudum, sonu da biliyorum.

Ada ile aşklarımızın sonu fena halde benziyor :(

Adsız dedi ki...

Özii hanım öncelikle ziyaretiniz için teşekkür ederim. Sizde hala duruyor ama :)benim bağlantı çok hızlı ama kastı biraz izleyicilerden ve sinema şeysinden kaynaklanıyor. Sinemayı kaldırın derim nacizane.Bu arada film gerçekten süperdi müzikler konusunda bende hemfikirim.Güzel günler dilerim.

Üfürükten Prenses dedi ki...

hemen hemen aynı şeyleri yazmışız film hakkında.. sevindim..

özii dedi ki...

Ben biraz fazla etkilendim galiba...

Unknown dedi ki...

gazetede ilanını gördüğümde evet dedim gitmem gerek hele ki Çağan Irmak yapmış ya gideyim hisleneyim aksın yaşlar gözümden hakkıyla sonra evime döneyim nerde kalmıştık deyip devam edeyim rutinime...
çok güzel anlatmışsın daha bir gidilesi oldu artık film olmadı evde izlenmeli kocayla...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bu nostaljik kaset için çok teşekkürler, filmin hala etkisindeyim, çok güzeldi

Ebruli dedi ki...

Uzun zamandir turk filmi izlemedim sinemada. Hep tercihim yabanci filmler oluyor. Merak ettim dogrusu bu "issiz adam" filmini...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Güzel filmmiş. Çok övüldü.Bend eizlemek istiyorum en kısa zamanda. PAylaştığın için sağol canım. Sevgiyle kal.

Hülya dedi ki...

ya ben de gitmeyi düşüüyorum bu filme, bakalım nasıl çıkacak :) dediğniz gibi salya sümük olcaz mı acep :)

şeker pasta dedi ki...

Bu kadar güzel bir film tavsiyesinden sonra bize de gitmek düşüyor....

Böcek dedi ki...

ay herkes bu filmi konuşuyo okuyamıyorum gitcem diye özii..ama gidicem kesin merak ettim ya:)

SMİLENA dedi ki...

ah bu şarkılar harika.galiba bu pazar sinemeya gidiyoruz...

Burcu SezeR dedi ki...

Film müzikleri için çok teşekkürler artık daha da izlemek istiyorum bu filmi...

edağ dedi ki...

Ben de çok beğendim filmi, ama soundtrack cd sini bulamadım :(( umarım çıkarırlar.

özii dedi ki...

Mutlaka çıkar...

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Katre dedi ki...

az önce izledim geldim tavsiye ettiğin bu filmi:) çağan ırmak filmlerine gidilinebilecek buna emin oldum artık. kuzenler biz filme gidiyoruz senide alacağız dediklerinde, iyi alın dedim. kızkıza sinemaya gitmesi daha güzel oluyor yahu:) filmin sonuna itirazlar vardı ama olsun. pislik bir adamın ıssız kalmayı haketiği gerçeğiyle dopdolu bir filmdi.bayanlar her zaman erkeklerden bir kaç adım öndedir;)