29 Kasım 2008 Cumartesi

Böyle yenir...

Spagettiyi , kaşığın içine alarak , çatalla döndüre döndüre yemeyi öyle severim ki. Zaten bunun yenme şekli de böyledir. Başka türlüsünü düşünemem bile. Minik parçalara bölmek , spagettiye hakaret sayılır. Kendisi , benim en acil kurtarıcılarımdan olduğu için canım yemek yapmak istemediğinde meydan ona kalır.

** Hatta şimdi spagetti diyince aklıma şu geldi. Evde spagetti yapılacağı zamanlarda annem mutfaktan çıkar , babacık devreye girerdi. Bu onun özel ilgi alanına girer, bir de üzerine kıymalı , domatesli , bol kekikli , sarımsaklı harika bir sos hazırlardı. Biz de Şener's spesiyalitesini afiyetle yerdik . Ellerine sağlık babacım.


** Spagettiyle ilgili başka bir konu da , amcamın iş seyahatı nedeniyle İtalya da yaşadığı bir olaydı. Öğlen yemeği için , girmiş olduğu restaurantta, spagetti siparişi veriyor. Bu arada amcamın Türk olduğu anlaşılıyor , sohbetler filan derken , spagetti amcamın önüne geliyor. Ama garsonlar gözlerini hiç ayırmadan amcamı izlemeye başlıyorlar. Amcam gayet kendinden emin bir şekilde , sol eline kaşığını , sağ eline çatalını alıp , sarmaya başlayınca , birden alkış kopuyor. "Hııımm , siz işi biliyorsunuz" diyorlar :)) Bu da böyle yenir işte...

12 yorum:

Burcu SezeR dedi ki...

Kalabalık mekanda yarım saati buluyor bu mereti yemek...

icimden geldigi gibi dedi ki...

bitirdin şimdi beni..en zayıf olduğum konu makarna..hiç dayanamam..sabah sabah nerden aklıma getirdin..akşama pişireyim bari..

SMİLENA dedi ki...

canım çekti.nezamandır yapmıyorum.
özişim sana birşey danışmak istiyorum.benim postların altında yorum bölümü kayboldu.herşeyi yaptım ama olmuyor.bana yardımcı olurmusun.öptüm

ilknur dedi ki...

inanılmaz canım istedi akşama spagetti var beklerim:)))

özii dedi ki...

Çok fenayım di mi?
Ben yiyorum kilo alıyorum ya herkes alsın :))
Ama çok güzel bişey bu yaaa...

funda dedi ki...

özii ne yaptın yaaaa ben bangır bangır bağırmıyor muyum rejim diyet yok girdim çıkmam diye nasıl güzel bir görüntü yarebbim ölürüm amkarnaya yaaa :)
bu arada siz İtalyanlar bizi ne sanıyorsunuz allasen?

ebru dedi ki...

Canım bu saatte fena halde canımı çektirdin. Birgün yapta çağır yani fena olmaz. Boşver kiloları şekerim ...

Cocukla Cocuk dedi ki...

hmmm müthiş gorunuyor...özellikle kıymalı soslusuna bayılırım ben spagettinin...

Ebruli dedi ki...

Ben de kasik ve catalla yerim. Bilmeyenler varsa eger; senin sayende ogrenecekler...

böcük dedi ki...

Evimizin milli yemeği :D Okul dönüşü pişirilen ve hayat kurtaran enfes yemek :)Domatesli, sarımsaklı ve fesleğenli sosa hayır diyemiyorum ben de :))

mydepo dedi ki...

iyide zaen başka türlü nası yenirki anlamadım ben bişi

özii dedi ki...

Öncelikle hoşgeldin mydepo...
Kırıp kırıp sadece kaşıkla ya da çatalla yiyenler var...

o zaman o spagetti olmuyor kiii bildiğin makarna gibi ...