26 Kasım 2008 Çarşamba

Tombişim...

Büyük ekran ve pek çok değişik özelliğe sahip olması açısından zamanının en iyi telefonlarından biriydi Nokia 6600. O zaman alsak mı , almasak mı diye epey düşündürmüştü. Ama bonusa 12 taksit demişlerdi ya , gaza gelmiştik işte. Biliyorum şimdi bile " yuhh ! " diyebileceğimiz kadar bir fiyata almıştık . Aklıma geldikçe , o paraya hala acırım. Belki de o yüzden hiç değiştiremedim. Şu anda aynı fiyata , daha iyi özelliklerde , mükemmel telefonlar var . Hatta , az daha eklenebilse iPhone bile alınabilir. Ama cimriliğim tuttu , değiştirmeye kıyamıyorum . Çünkü sonu yok !

Sonuç itibarıyla "tombişim " adını verdiğim telefonumla çok güzel günleri , mesajları paylaşmış ve hoş sohbetler geçirdim . Oysaki onunla beraber neler geldiii, neler geçti. Çift hat bulundurunca , diğeri zaman zaman değişti de tombişim hep yerini korudu.

Taaa ki geçenlerde bir arkadaşıma kızıp , telefonu hırsla yere fırlatana kadar. Çok alakasızdı biliyorum ama mesaja cevap vermeyince , bir an sinirlenesim geldi. Bazen bu tür saçmalıklar yapıyorum işte . Olan tombişime oldu tabii . Ekranı çatladı ve bir süre tepkisiz kaldı. Belli ki iç kanaması vardı. Şİmdilerde arayan numarayı göstermeme , mesajı iletememe , cevapsız aramaları silme , aniden kapanma , bazen de açılmama gibi garip tavırlar içerisine girdi. Haklı aslında , beyin sarsıntısı geçirdi ,hiç kolay değil. Ama artık değişmek zamanıdır , değişmek diyorum...
.
Not: Aslında arkadaşıma aldırmalıyım dimiğğ ???

14 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ne sağlam telefon en uzun süre bunu kullandım bende 1 ay olmadı değiştireli...eee yaşlandı artık ama genede özellikleri çok iyi..

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

eger bana kizmadiysan, arkadasna aldir tabii ki:)

şeker pasta dedi ki...

Yazık olmuş güzelim telefona.. Bence de arkadaşına aldırmalısın yenisini...

özii dedi ki...

** Haklısın iyi bile dayandı.

** Yok Ayşecim o talihsiz sen değilsin :))

** Bende öyle düşünüyorum Banucum ama korktu. Yok piyasada :))

Demli Hayat dedi ki...

Ozi;

Bu çılgınca telefon yenileme olayı bir ara hepimizi sarmış anlaşılan.

Ben bu konuda ağzı yananlardanım.

En son geçen yıl iphone bile getirttirmiştim Amerikadan.

Ama sonradan hepsine pişman oldum ne gereksiz paralar vermişim diye.

Şu anda kullandığım telefon nokia'nın sitesinden kaldırılalı yıllar oldu.Müzelik yani...fii tarihinden kalma.

Ama artık telefona para yok.

İlknur dedi ki...

Bencede arkadaşına aldırmalısın,çünkü bunun sorumlusu arkadaşın :)))

özii dedi ki...

** Demli hayat ; 6600 'da müzelik oldu artık...
Ama yenisi çıkmış , şirin bişey...

Ha bu arada iPhone satmak istersen alabilirim :))
2. eli daha uygun olur :D

** İlknurcum haklısın Tel isterim dedim ama pek umursamadı :)))
Bu arada sen yazmıyosun , ama okuyorsun sana da kızıcam haberin olsun !!!

SMİLENA dedi ki...

geçmiş olsun.desene yeni bir harcama çıktı.kızdığın kişiye aldır dicem ama....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kolaymı yazık hakikaten sarsıntı geçirmiş telefoncuk. Buna şükür :)
Şiştt şişştt sakin ol sinirlerine hakim ol. Olan tombişe olmuş.
Sevgiyle kal canım.

manii dedi ki...

Kriz var kriz dimi...Vurmuşta seni, azcık sabret ozaman ,müzelik telinle idare et sonra daha cicisini alırsın:)

özii dedi ki...

** Smilenacım sorma canım , arayan bulamıyor çünkü...

** Kafasına atabilseydim de kafası çatlasaydı , bende sakinleseydim Muhabbet çiçeğim...

** Manicim , beklemedeyim işte . bak bu sabır işte :))

Handan dedi ki...

Bugünlerde Can da benim telefonuma taktı. Durup durup şunu alalım, bunu alalım diyor. Benimki de takozdan biraz hallice birşey. Nokia bilmem kaç, onu bile unuttum. Ama bu çalışırken saçma geliyor yenisini almak. Hem evdeyim zaten. Ben sadece telefon olan telefonları seviyorum. Ama bir daha telefon alırsam ilk arayacağım şey cebimde potluk yapmadan durması olacak. Zira pek çanta taşımayı sevmediğimden hep cebimde duruyor :)

Yenisini tanii ki arkadaşın almalı, hakketmiş bunu o :)

özii dedi ki...

Bence de haketti ama... Ama işte...
:))))

Cavill dedi ki...

geçen onu düşündüm, eskiden telefonlar kocamandı, sonra küçüldüler makbulü buydu. ama gene büyüdüler, çünkü telefon olmaktan daha başka görevler yüklendi.
nereye diye çok merak ediyorum ben..