1 Kasım 2008 Cumartesi

Thx...

Dün yayınlamış olduğum ve bir süre sonrada yok ettiğim bir yazım vardı. "İtiraf" tı. Kötü hissediyordum ve belki de sadece paylaşmak istemiştim. Sonrasında daha sakin düşününce yazıyı yok ettim. Aşırı üzgünken , sinirliyken daha saldırgan ve acımasız olduğumuz, bir takım şeyleri doğru düşünemediğimiz , kendimize çok yüklendiğimiz zamanlar olur. Sanırm bu da böyle bir andı.

Bu yazı hakkında bir arkadaşımla yaptığım konuşmada , yazıyı tekrar yayınlamam gerektiğini , bakıp ona göre kararlar almam gerektiğini , hissedilmiş şeyleri yok sayamayacağımızı ve bu şekilde daha iyi hissedeceğimi vs.vs. gibi paylaşımlarda bulunduk. Kendisine tekrar teşekkür ederim. Şimdi iyi hissediyorum , bu nedenle de dün tarihli yazıyı yeniden yayınlıyorum . Sadece en alta yeni bir cümle ekleyerek ....

2 yorum:

Böcek dedi ki...

aynı şeyi bende yaptım..sabah saat 4e doğruydu sanırım..çok zayıf olduğum bir anıma denk gelen bir yazı yazmıştım..soradan düşününce daha güçlü bir kız olduğumu düşünüp yazımı silmiştm..itiraf ediyorum:D

özii dedi ki...

Aslında itiraf edecek o kadar çok şey varki :)))