24 Kasım 2008 Pazartesi

Güne özel...

* Sabah 1.dersten çıktığımda , yine eski okulumdaki öğrencilerimin dersi kırıp , beni ziyarete geldiklerini gördüm . Artık nasihat filan sökmediği için bana sadece mutlu olmak düştü. Hala beni özlüyorlarmış . Benim de onları özlediğim gibi ... * Dün gece , 23:00 'den sonra kapı çaldığında , " hayırdır bu saatte kim olabilir ki ? " diye kısa bir panik anı yaşadık. Kapıyı açtığımızda , komşumuzun bir tabak kabak tatlısı ve kaymaklı dondurma ile geldiğini görüp , bunun da günümüzü kutlamak adına olduğunu duyunca , tatlıyı afiyetle yedik. Düşünceli bir davranış. Sağolsun çok da severim , ellerine sağlık... * Arkadaşım okul çıkışında beni çaya davet etmişti. Ben de sıcacık ,çıtır simitlerimi alıp gittim . Hem çayımızı , hem kahvemizi içip , peynir , zeytin , domates muhteşem üçlüsüyle simitlerimizi yedik , günlük dedikodularımızı yaptık. Dışarıya çıktığımda ,yakın çevrede oturan birkaç öğrencimin bana hazırladığı sürprizle karşılaştım. Çok hoştu.

16 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Çok sevilen bir öğretmensiniz demek ki. Tekrar kutlu olsun gününüz...

Adsız dedi ki...

oziliiii

öğretmenler gunun kutlu olsunnnnn:)

şeker pasta dedi ki...

Gecikme için kusuruma bakmayın... tüm öğretmenlere itafen yapılmış olan pastam blogda... Size de armağan olsun...

Adsız dedi ki...

OLMAZKİ BÖLEDE YAPILMAZKİ BİZİMDE CANIMIZ VAR DİMİ YA ŞU NAMUSSUZ KABAK BU GECE RÜYAMA GİRECEK AMA

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım öğretmenler günü kutlu olsun. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

canım
tanıdıgım en cıcı ögretmensin...
günün kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Şekerim öğretmenler günün kutlu olsun.Her zaman beklerim çaya başımın üstünde yerin var.

İlknur dedi ki...

Özlem öğretmenler günün kutlu olsun :))

Ebruli dedi ki...

Sevgili Ozii; demek adin "Ozlem". Bunu da ogrencilerinin sayesinde ogrenmis oldum şiste. Ayrica ogretmen oldugunu da yeni ogrendim. Yoksa daha once kutlardim bu mutlu gununu...
"Ogretmenler gunun" kutlu olsun Ozlem. Nice nicelere insallah...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ya ya evet ya, ben cok cok ozur diliyorum. ogretmenler gunun kutlu olsun..
gecikmeli olsa da, sanki dunyadaki tek ogretmen tanidigim ablammis gibi onunkini kutladim dun sadece.. simdi ise; bakalim ozili bugun neler yazmis diye bakinca cok utandim kendimden. :(

SMİLENA dedi ki...

ay ne şeker bir sürpriz yapmışlar.bayıldım..

özii dedi ki...

Hepiniz çok tatlısınız , sizleri seviyorum :))

Üfürükten Prenses dedi ki...

her öğretmene böyleleri nasip olmaz..
öğretmenlerimi özledim.. en sevdiklerimi :/

nasıl bu kadar sevdirebiliyorlar kendilerini anlamıyorum bir türlü..

K®HAN dedi ki...

iki gün önce rastlasa idim zamanında olurdu.
ama şimdi daha net olur.
çünkü ortalık duruldu.

gününüzü kutlarım öğretmenim:)

özii dedi ki...

Teşekkürler Korhan , güzel yorumun için ...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ben şu son fotoyu gözden kaçırmışım..nelerde yazmışlar senin hınzırlar..:))