20 Aralık 2011 Salı

Yeniden 1 kitap...

Geçenlerde kitap konusunda bir ricada bulunmuştum. Ve mümkünse sayfalarınızda paylaşmanızı istemiştim. Ve yine istiyorum. Yine isteyeceğim de . Bu konuda duyarlılık göstererek sayfasında paylaşan Kara Kalem 'e , Katre'ye , Fund@' ya ve bana mail göndererek bilgi veren arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim.

Öğrencim benden bir öğretmen olarak ricada bulunmuş ve  ben , " birşey yapamam " diyemezdim. Böylede bir güvence verdim kendisine. Açıkcası, sizlere güvendim . Sadece 1 kitap bile olsa , bizim küçücük bir katkımız , onların hayatlarında büyük farklılıklar oluşturacaktır. 

Özelliklede dedik ki ; "BİR, SIFIRDAN İYİDİR." Senin elindeki bir kitap, Erzurum'da yüz kitap olacak. Erzurum'da o yüz kitap yüz kere yüz gencin dünyasını aydınlatacak. Bu aydınlık yine senin yaşamını aydınlatacak. Senden giden "bir", sana yine geri dönecek "yüz kere yüz" katıyla. Bu ülkenin en büyük düşmanı CEHALET !

* Kendi kütüphanemizden sadece bir kitabımızı gönderebiliriz.
* Olabildiğince arkadaşımıza , "ses getirir mi? " diye düşünmeden duyurabiliriz.
* Yazıyı bloglarımızda paylaşabiliriz.
* Daha da fazlasını yapabilirim, yapmalıyım, yapmak benim görevim ve de borcumdur diyorsanız, bir kitap alarak, "gıcır gıcır bir kitap", onları mutlu edebiliriz.

Adres:  HINIS ANADOLU LİSESİ YİBO LOJMANLARI ARKASI ERZURUM / HINIS

26 yorum:

özii dedi ki...

Umudumu kaybetmek istemiyorummmmmmm

icimdeki yolculuk dedi ki...

kaybetme canm kaybetme..paylaşıyorum ve en kısa zamanda yollıyorum kitap

Katre dedi ki...

canım benim günaydın:))benim kitaplar depoda 3 yıldır evde bir yer bulamadığım için getiremedim ama en kısa zamanda ilgileneceğim söz...

özii dedi ki...

** Fundacım çok teşekkür ederim . Bu şekilde daha çok ses duyurabiliriz.harikasın...

** Katrecim sana çook teşekkür . Sizleri seviyorummm

Ada Deniz dedi ki...

Bugün gördüm çağrınızı. Bloğumda duyurdum. Ben de kütüphanemi karıştırıp uygunlarını ayıklayacağım...

MELTEM dedi ki...

http://demirsahin.blogspot.com/2011/12/bir-kitapta-senden-olsun.html

Bloğumda yayınladım şahsım adına en yakın zamanda gönderimi yapıp sizi bilgilendireceğim.

Handan dedi ki...

Öziicim kitaplarımı hazırladım, dışarı çıkınca ilk iş postalayacağım canım.

Herseydenbirtutam dedi ki...

canım kitap kurduyuma da sor o da yardımcı olur eminim

icimdeki yolculuk dedi ki...

sevgili özi yardım konularında hemen çekirge gibi atlayanlardanım.ama malesef bazı çirkin şeylere tanık oldum ve gördüm..neyse asıl sormak istediğim şu..gönderilerinde amacına ulaşması hitap etmesi gerek.dikiş dikmekten anlayan ve hoşlanan birine hiç anlamadığı bahçe bakımı kitabı yollamak gibi(örnek pekde güzel olmadı ama anlatmak istediğimi vurgulayabildim inşallah:))

özii dedi ki...

** Sevgili Ada ve Deniz , duyurunda katılımında çok değerli iyiki varsınız ;)

** Sevgili Meltem inanın diyecek söz bulamıyorum çok mutluyum sadece , özellikle de çocuklarımız adına...

** Handancım süpersin canım benim.

** Sevgili undenied, işe yarar mı acaba?

** Fundacım demek istediğini elbette anladım. Bunların türüyle ilgili bilgi vermek çok doğru gelemdiğinden sadece çerçeve doğrultuusnda birşeyler yazmıştım o da şuradaki yazının sonunda...

http://ozili.blogspot.com/2011/12/onemlidirsadece-1-kitap.html

Fatma'nın Hobileri :) dedi ki...

şimdi okudum blogunuzda umarım geç kalmamışımdır . hatta hemen blogumda da paylaşacağım. Peki öğrencileriniz kaç yaşındalar onlara uygun kitaplar göndermek isterim. Sevgiler ve tebrikler :)

özii dedi ki...

** Sevgili Fatma , çocuklar lise öğrencisi onların seviyesine uygun kitaplar olabileceği gibi

Şunlarda sadece fikir verebilir ama bu bir yönlendirme değildir. Lütfen yanlış anlaşılmasın!! Ben bu konuda Türkçe öğretmen arkadaşımdan yardım aldım.

http://ozili.blogspot.com/2011/12/onemlidirsadece-1-kitap.html

icimdeki yolculuk dedi ki...

blogu açınca yorum yoktu şaşırdım.inanmak istemedim nasıl ya diyerekten..ama şunu gördüm bir çok arkadaş çoktann haberi paylaşmışlar bile bloglarında..sevindim açıkçası.bende atatürk,ayşe kulin,suzanna tamaro ve gençlerin çok faydasını göreceğine inandığım ve banada çokk faydası olan gerçek hayat hikayelerinden oluşan tavuk suyuna çorba kitaplarınının bir kaçı var.arkadaşlarımada haber verdim onlardan gelecek olanlarıda toplayıp en kısa zamanda mail olarak gönderirirm sana.onaylarsanız hemen yollarım.kolay gelsinn..

FASLI dedi ki...

inşallah haftasonu kardeşlerime en sevdiğim kitabımı yollayacağım...

özii dedi ki...

** Sevgili Faslı çok çok teşekkür ederim.

pınarpare dedi ki...

haftasonu ayarlar,haftabaşındada kargoya verip sana haber veririm...böylesi birşeye vesile olduğun için ne mutlu sana...alakadar olduğun için teşekkür ederim gençler adına...

özii dedi ki...

** Teşekkürler pınarpare çok duyarlısın...

Ecehan dedi ki...

Açılış sayfama resmi ve sizin bloğa yönlendirmesini de koydum, umarım, umarım çok kitap toplarız ;-)

özii dedi ki...

** Umarım öyle olur Ecehan , tekrar teşekkürler. Öğrencim bunları duyduyça inanılmaz mutlu oluyor

tülin dedi ki...

Merhaba.
Böyle güzel bir sebeple tanışmış olmak ne güzel.
Duyurunuzu bir arkadaşımın bloğunda gördüm ve hemen sizi ziyaret etmek istedim.
Daha önce bu tür etkinlikler düzenlemiş ve 2 okula da kütüphane oluşturmuş biri olarak elimden geleni yapacağımı bilmenizi isterim.

Öncelikle bloğumda paylaşıp,destek bulmaya çalışayım :)
Sevgiler,kolaylıklar.

özii dedi ki...

** Merhaba Tülin, ziyaretine ve paylaşımına çok teşekkür ederim. Bu işte tecrübeli olmakta çok güzel.
İyi haberlerini bekliyorum. Herkes elinden geldiğince birşeyler yapıyor . Mutlu oluyorumm

maviada dedi ki...

Yaklaşık otuz kitabı PTT'den 12 liraya gönderdik.Gözde büyütülecek bir şey değil.Mazereti yok bunun.GElECEK (bence eşittir vatan) SÖZ KONUSU OLDUĞUNDA GERİSİ TEFERRUATTIR!!!!!

MAVİADA dedi ki...

Ayrıca da dediğim gibi " BİR,SIFIRDAN İYİDİR!!!!"

özii dedi ki...

** Kesinlikle çok haklısın Maviadacım . Zaten senin bu sözünü çok sevdim . " BİR , SIFIRDAN İYİDİR"

maviada dedi ki...

Hayatta "Olmaz olmaz deme,olmaz olmaz."mış. Bundan beş yıl önceki ben böyle diyebilir miydi?Bunu daha çok öğrencilerime söylüyorum.Henüz bünyeme intibak süreci tamamlanmadı:)

(Örnek:Çocuklar,kitap okumaktan nefret eden biri bile günde bir sayfa kitap okuyabilir ve böylece okumaktan nefret eden bir kişi bile yılda 365 sayfa kitap okumuş olur!)

(Ya da "Bugün öğrendiklerinizi tekrar etmeniz şart.Şöye bir kere okmanız kaç dakikanızı alır?Üç dak,kalık tekrar bile hiç çalışmamaktan iyidir!"

Onlarda pek işe yaramadı sanırım ama umarım burada işe yarayacak! :)

özii dedi ki...

bende umuyorum canım. Çok öptüm selamlarr...