18 Aralık 2011 Pazar

İyi ki sizleri tanımışım....

Bu hafta sonu güzel anlar yaşadım. Kısacık bir zaman diliminde kocaman sevgilerimizi paylaşmanın mutluluğuydu yaşadığımız.

Öncelikle konukseverliğiyle , tatlı sohbetleriyle , dünya güzeli kızları ve yeğenleriyle vakit geçirdiğim Sevgili Demli Hayat , biricik eşi Gamze , kız kardeşi Arzu ve yakın arkadaşı , iş ortağı sevgili Hilal. Sizleri gördüğüme çok sevindim. Gamze'cim herşey için teşekkür ederim ve o deniz kenarına seni bekliyorum . Söz verdin unutma !!!

Sonra Renginle Renkli Hayat , sevgili Fundam ve İçimden geldiği gibi sevgili Ebru. Davetin için çok teşekkürler Fundam , bir dahaki sefere söz kalmak üzere geleceğim ;) Sence bu bizim ilk görüşmemiz gibi miydi ? Neden bilmem ama ben hiç de ilk gibi hissetmedim. Ve bu senin cana yakınlığından kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Nasılda heyecan yaptık :) Renginimi çok sevdim . Hastalığından keyfi yoktu, çok sakindi . Bir an önce iyileşir umarım. Ama kısacık muhabbetimiz de bana "abla" diyesi gelmiş ya , çok mutlu oldum. Annesinin meleği o...

Ama bir melek daha vardı orada. Bıcır bıcır bir İpek böceğiydi. O da cana çok yakındı. Ebrum , ilk görüşmemizin üzerinden 3-4 yıl geçmiş ama farkına bile varmamışız geçen zamanın. Demedik mi daha dün gibiydi diye. Sana da çok çok teşekkür ederim.

Sonuç şu ki ; ben doyamadım güzel sohbetlerinize. İyi ki sizleri tanımışım.

3 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Canımm ne iyi oldu yaa??

Unknown dedi ki...

ben de ikinize doyamadım ne iyi ettiniz beni çok mutlu ettiniz :)

özii dedi ki...

canımsın :))