28 Aralık 2011 Çarşamba

Denedim , beğenmedim...

Uzunca bir süredir bloggerde " Güncellenen Blogger arayüzünü deneyin" yazısını görüyordum ama  yeniliklere pek kolay alışamadığımdan , denemek istemedim. Bugün de "deneyeyim bakayım , nasılmış ? " dedim ama demez olaydım. Hiç kusura bakmasınlar ama beğenmedim. Aslında yenilikleri severim ama beğenmezsem de eskisini aynen geri isterim.

Sanırım ben Google Chrome kullanmadığım için de , görüntüleyemediğim kısımlar oldu . Tarayıcı desteklemediği için bazı bölümlerde sorunla karşılaşmak bu oluyordu. Bu yüzdende "eski arayüze dön" yazısını epeyce aradım. Her bölüme baktım , değişiklikler vardı ama içime sinmedi.

Sonunda görüntüleyemediğim kısımların üzerine gelince yazıları görebildiğimi farkettim. En sağdaki boş kutucuk blogger seçeneklerini açarak eski arayüze dönmemi sağladı . Eğer böyle kullanmak zorunda kalsaydım gerçekten çok rahatsız olacaktım. Neyseki çıkış yolunu bulup eski arayüze döndüm de , benim de yüzüm güldü...

Siz hangi yüzü kullanıyorsunuz? Yoksa eski kafalı bir tek ben mi kaldım ?  :)))

10 yorum:

parka dedi ki...

aynen bende öyle. iki gündür uyuz olmuştum ve bir türlü çıkamıyordum yeni yüzden. yine benim özim imdadıma yetişti :) şimdi eskimiş yüzümle mutlu ve bir yıl daha yaşlıyım ve mutlu mutlu :) seni seviyorum can arkadaşım

Handan dedi ki...

Ben de 15 dk kadar kullandım :) Nedense hiç hoşuma gitmedi, pek dağınık geldi, hemen eskisine döndüm. Yalnız değilsin yani Öziicim :)

özii dedi ki...

** Kara kalem , faydası olsuysa esas ne mutlu mutlu bana :)) Bizlerde seni seviyoruz arkadaşım.

** Handanım , hem dağınık hem cansız hiç çekici değil. Bizler eski kafalıyız yani :))))

red riding hood dedi ki...

İnanmıyorum-muhteşemsin dreamland,eve gider gitmez eski arayüze döneceğim çok teşekkürler ben 15 gündür çözememiştim .

özii dedi ki...

** red riding hood , faydası olduysa çok sevindim.

Sizde mi google chrome kullanmayanlardansınız?

Unknown dedi ki...

öziim
1) hastalığın nasıl oldu
2) şu reklam zımbırtısını ne yaptın denedin mi?
öperim :)

Aşk Güneşi dedi ki...

Eski kafalıyım annem hiç yeltenmedim bile :))

SMİLENA dedi ki...

canım bende ilk denediğimde elim ayağım dolandı.şimdi mi ?yenisinden çok memnunum.dene bence.yenilik her zaman iyidir.öptüm:))))

Biraz dedi ki...

Ben de begenmiyorum yeni blogger seysini ama web browser olarak kesinlikle chrome kullaniyorum, hem daha hizli hem daha pratik. Diger taraftan da internet explorer'i cok kullanissiz/hantal buluyorum. Hic tercih etmemeye calisiyorum.

özii dedi ki...

** Fundam ayrıntıyı konuştuk zaten ama hala hastayım ben bir garip grip :))
reklam işine bakacağım

** Aşk güneşim biz aynıyız zaten :))

** Smilenam , değişiklik yenilik elbette iyidir ama ben sevmedim çok renksiz albenisi yok :))))

** Biraz , chrome ile ilgili ilgili mesajı aldım ;)
Sanırsam fazlaca eski kafalı çıktım :))