11 Aralık 2011 Pazar

Oflaya Oflaya...

Son günlerde oflaya oflaya  "oflaya oflaya" şarkısını dinliyorum. Burcu Güneş , yine harika bir single albüm çıkarttı. Çok seviyorum ben bu kadını çok...
Ve birlikte dinleyelim diye , lütfen sesi açar mıyız?

İyi dinlemeler...

Senden sonra beni bir tek geceler anladı
Bir de sigaramın boynu bükük dumanı
Senden sonra beni bir tek duvarlar anladı
Bir de masadaki yazdığın o son yazı
Kâğıttan bi
r kayık gibi
Okyanuslara attın beni
Sırılsıklam ve bir başıma
Unutmadım terk ettiğini


Bir gün bakacaksın arkaya
Orda ele bıraktıklarına
Aklına gelecek eskiler
Kalbin
atacak hıçkıra hıçkıra
Bir gün anlayacaksın ya
Utanacaksın yaptıklarına
Aklına gelecek eskiler
Kalbin atacak oflaya oflaya



6 yorum:

Adsız dedi ki...

harika şarkı

öykü dedi ki...

ılk dınleyısım senden olacak
tskler ozıcım

yüreğimdeki yağmurlar dedi ki...

Güzelmiş..

özii dedi ki...

** Dejavu kesinlikle çok güzelll zaten söz konuusu Burcu Güneş ise başka alternatif tanımam :))

** Öyküm beğendin mi ? Sever misin sende Burcu Güneş'i ?

** Yüreğimdeki Yağmurlar , arka arkaya 5-6 kez dinleyebiliyorsam eğer ,güzel :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

kesinlikle bayılıyorummm

özii dedi ki...

** Çok güzel ama değil mi?