30 Kasım 2008 Pazar

Nescafeli kek...

Stresli bir anımda , hırsla mutfağa gidip , birden kek yapmaya karar verdim. Daha önce bir kez daha denemiştim ama ilk olduğu için görüntüsünü pek beğenmemiştim . Hem değişik bir tarif , hem de içinde Türk kahvesi olan bir kek aramıştım ama nescafeli kek buldum. Stresime birebir geldi. Denemenizi öneririm. Tadı da bir harika...
Malzemeler :
3 yumurta
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt + 1 çay bardağı süt
2 su bardağı un
6 yemek kaşığı pirinç unu ( dolu dolu )
1 paket kabartma tozu
4 tatlı kaşığı nescafe
3 yemek kaşığı kakao
1/2 su bardağı ceviz
Yapılışı:

14 yorum:

SMİLENA dedi ki...

bende biraz önce havuçlu tarçınlı kek yaptım.makinam bozuk resim çekemiyorum.nefis görünüyor.eline sağlık..

özii dedi ki...

Teşekkür ederim . Seninde eline sağlık. Yakın olsaydık onun da tadına bakardık :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nefis görünüyor.Nescafeye bayılırım. eminim enfestir.Deneyeceğim mutlaka. Sağol canım.

şeker pasta dedi ki...

Ah bu kek herderde deva.. Görüntü nefis, ellerine sağlık...

özii dedi ki...

** Mutlaka dene Muhabbet çiçeğim . Birazdan nescafe eşiliğinde yeme planı içerisindeyim ama yakında diyet listelerine geçerim :)))

** Banucum senin kadar olamayız , Teşekkürler . Bu da acemi işi kek :))
Türk kahveli kek için senden umudum var , bi denesek mi ?

özii dedi ki...

Fundaaaa bana yine kızmaaa lütfennn...
Bugünlerde abarttım farkındayım . Ama yakında bende başlarım kısıtlamaya...

Primarima dedi ki...

Nescafe ve kek birarada :) valla denemek lazım bir ara.

Not:reklam cıngılına benzedi yahu.

Unknown dedi ki...

bütün yorumları okurken baktım cevap yazmışsın :)
estağfurullah kızmıyorum ama canım çekti çok fena, tarif tarafımdan not alındı kiiii bir zaman sonra yapılına diye...
çok severim keki çok...
hassas yerlerimden dokunduruyorsun spagetti kek sırada ne var özii söyle bana :)))

Ebruli dedi ki...

Denemek, pisirmek sonra da bir guzel yemek lazim!..
Afiyet olsun sana...

İlknur dedi ki...

süper görünüyor kesinlikle denemem lazım.Ama bundan sonra bloguna bakmayıo pek düşünmüyorum aksi takdirde iyice şişicem :)))

**Ellerine sağlık...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Ben de deneyeceğim hakikaten güzel görünüyor.Yazılarına bakılırsa bu aralar yemek üzerine düşünüyorsun.(orh.eli günlerindeki gibi:)) güzel yemekler yapıyorsundur şimdi.senden aldığım tarifleri hala yapıyorum.Tiramisu vazgeçilmezim:))

özii dedi ki...

** Ebru ve rima hakkaten reklam gibi olmuş ama valla 5 kuruş bile almadım :))

** Denemelisin ebrulii... Biticek diye korkup azar azar yedik :)

** Fundacımm aslında var bişeyler daha ama korktum :))

** İlknurcum sen gene bakmaya devam et çünkü diyet listelerimde var :))

** Melek , aslında şu günlerde belki de aklımı dağıtmak için mutfağa geçtim ben sıkılınca yemeğe vuranlardanım ya...

şeker pasta dedi ki...

Kahveli kekler genelde granül kahve ile yapılır ama bir deneriz, bakalım nasıl olacak... Elbet yenir dimi?

Unknown dedi ki...

offffff 2 aydır diyetteyim bu nee, nereden geldim ben burayaa:)