1 Aralık 2008 Pazartesi

Bazı hikayeler HER TÜRLÜ yaşar...

Herkesin bir hikayesi vardır , yüreğinin en derin yerinde yaşattığı ... Kimi acı , kimi hüzün , kimi de aşk dolu !

Ve biliyorum ki ister ortaya çıksın , ister gizli kalsın , içinde yaşatılan yaşanmış ya da yaşanmakta olan bu hikaye sonsuza dek yaşamaya da devam edecek...Çoğu zaman tek kişilik olsa bile...

Yüreğinde iz bırakan , bazen o sonsuz derinliğe alıp götüren , kasıp kavuran , kendini kaybettiren , acıtan , ağlatan , heyecanlandıran , sevilen , sevdiren sımsıcak bir hikaye... Bazen kendini bir şarkıda bulur , bazen söylenen bir sözde , bazen bir filmde , bazen bir bakışta , bazen hayatın ta kendisinde , belki bir fotografta , bir eşyada , bir sokakda , bir caddede , yazıda , dalıp gittiğin anılarında bulur. Ama illaki yaşar . Hem de her türlü yaşar ...Unuttum deseniz de...

14 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

en çokta bir müzikte ya da parfüm kokusunda..

serrose dedi ki...

canim cok guzel yazmissin
senden bir ricam olacak yandakisarkiyi maille bana yollayabilir misin bayildimmmm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bencede hayatta ne kadar unuttuk desekte unutmuyoruz çoğu şeyi. Bazen bir şarkı melodisinde, bazen sözle, bazen bir ortamla, bir koku ile hatırlıyoruz geçmişi. Derin yaralar bıraksada zamanla geçiyor acısı ama izi kalıyor her yaşananın hayatımızda. Çok güzel yazmışsın. Beni götürdün derinlere. Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

bu yaş ilerlemesi bünyede daha eskiyle yaşamayı sağlıyor sen yazınca daha da gün yüzüne çıktı özellikle mutsuz olduğumda dönüyorum "içe" mutlu eskileri hatırlıyorum bende mutlu anların adı "bolu" müzik te nasıl güzel var ya ay hem yazarım hem ağlarım amaaaan özii bulmuşsun konuyu heh :)

Ebruli dedi ki...

Bu hikayelerin icinde olan mutlaka birileri var. Ve bu hikayeler hatırlanırken, anilirken bu birileri de cikip da karsimiza geliverseler. Cunku asil onemli olan o kisiler bence...

Katre dedi ki...

doğru yazıya ne denir:) ve bu çalan şarkı da harika...

Benim Hayatim dedi ki...

O hikayeleri birleştirdiğimizde tüm hayatımız oluşuyor.

Ansızın hatırlamak en güzeli geçmişse acısı ohh atlattım, eksik kalanlarsa acaba nasıl olurdu?

Hayat(yaşanmışlıklar), her anıyla ayrı güzel!

Hülya dedi ki...

ben çoktan bakamamıştım bu bloga ne çok yazı birikmiş, oku oku ancak bitirdim, çok güzel olmuş yine tüm yazılar, blogun yeni hali de süper olmuş... sevgiler...

Demli Hayat dedi ki...

Ozi;

Güzel olmuş..

Ben de şimdi merak ettim kendi hikayemi....

Ben neyim , kimim , nerdeyim...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hepimiz hikayelerimizle kendimizle işte buradayız....
iyi ki bloglar var ve hikayelerimizi okuyoruz....

özii dedi ki...

Bloglarda bilinen hikayeler var. Ben bilinmeyenleri kastettim.

Herkese teşekkür ederim ...

Biraz acılara mı dokundum ne ?

manii dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş gene dokundurmuşsun yüreklere!...

Primarima dedi ki...

Yeni keşfimsiniz, okunucak çok şeyler varmış buralarda daha önce yolum düşseymiş keşke ama geç kalmış sayılmam başladım köşesinden kıyısından işte bundan sonra buralardayım haberiniz olaa.

özii dedi ki...

Hoşgeldin PrimaRima. Sen sıkılmadıktan sonra her zaman burdayım , beklerim :))