9 Aralık 2008 Salı

El öpenlerin çok olsun !!!

Aile büyükleri ziyaretlerinde el öpmekten çok , yanaklarından öpmeyi ve candan sarılmayı tercih ederim. Neden bilmem ama bana hep daha sıcak , daha samimi gelmiştir. Saygısızlık olduğunu düşünmüyorum bile... Çok çok yaşlı olanları kastetmiyorum tabi , onlara bunu kabul ettirmek çok zor... Öyle görmüşler ve beklentileri de o yönde. Onları da , arada idare ediyoruz zaten.

Ama ben el öpmeyi de , öptürmeyi de sevmiyorum. Küçüklüğümden beri de zorla yaparım ve öpmek istemeyen çocukları da çok iyi anlarım. Utana sıkıla , gelsem mi gelmesem mi diye kıvranırlarken " gel bakayım, şu yanaktan kocaman bir öpücük ver " dediğimde gözlerinde gördüğüm ışıltı beni daha çok mutlu eder. Sanki o da , içinden "oleyyy elini öptürmeyecek " dermiş gibi gelir. Özellikle de zorlamanın hiç bir anlamı olmadığını düşünürken "Öp bakimm teyzenin elini , aaa cık cık cık , bak çok ayıp" dendiği anda bende şafak atıyor. Ne ayıbı yaa , öpmek istemiyor işte , bu seni sevmediği anlamına gelmez ki ...

Bi de demezler mi "el öpenlerin çok olsunnnnn" , olmasın işte , olmasın , ben istemiyorum. Yaşlı bir ninecik bile olsam , sarılıp , yanaklarımdan öpsünler , elimi de sıkı sıkı tutsunlar isterim. Çok mu şey isterim acaba ?

7 yorum:

Ducky Bug dedi ki...

Yok ya ben katılıyorum kesinlikle!
İşte gelen misafirlerin genç çocukları ki genç dediğim küçük işte :) 8 yaşında falan elimi öpmeye çalıştı!zorla eğildim falan dur dedim ne yapıyosun sarıldım ısırdım yanaklarını..akşama gelen diğeri de öpmeye çalıştı aynı şeyi yaptım.yani neden el öpülsün ki :S saçma bence.sevimsiz bir de.hoşuma gitmiyo.neyse uzatmıycam derdim ama uzattım bile :)
Bayramınız kutlu olsun.Büyüklerimin ellerinden.. :Pp

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Büyüklerin eli öpülür derler hep. Öperim bende ama bazıları öptürmezz işte. Aslında şöyle yanaktan kocaman öpmek daha sıcakça değilmi. Öğretmenler gününde düşün yaa öğrenciler elimi öpmek istedi. Kendimi çok yaşlı hissettim bu yaşta :))
BAyramın kutlu olsun canım.ptüm yanaklarından :)

Benim Hayatim dedi ki...

Bende hiç sevmiyorum el öpmeyi. Yaşlı olmadığı sürece öpmüyorum :)
Hijyen kuralları gereği de bana uymuyor. Türk toplumunda gereksiz ve abartı bence.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

hani bide sen öpmek için eğilirsin o izin vermez. Koskoca amcalarla, teyzelerle tokalaşırsın. Kimisiyle tokalaşmaya kalkarsın. Öpsene diye sitem ederler filan:))
iyi bayramlar olsun sana ve ailene:)

nimet

Unknown dedi ki...

2-3 sene önce el öptürüyordum kuzenlerime hoşuma da gidiyordu şimdi kucaklıyorum onları sene geçtikçe değişiyor insan ama katılıyorum elimi sıkı sıkı tutsunlar sarılıp yanaklarımdan öpsünler...

özii dedi ki...

Yalnız olmadığımı biliyordum :))

öykü dedi ki...

anarşikler ne cokmusuz:))



tek olmamayı sevıyorum

senı sevıyorum ozıcım:)