12 Aralık 2008 Cuma

neden...

Yapılan hatalar geri alınabilseydi , kırgınlıklar unutulabilseydi , birbirimize verilen değer daha iyi anlaşılabilseydi , bu dünyada hiç ama hiç kimse üzülmezdi , öyle değil mi ????

Ama böyle olmuyor işte. Bazen istemeden hatalar yapıp bende kırabiliyorsam , geri alamıyorsam , karşılığını yine kırılarak fazlasıyla ödüyorum demektir . Bazen geçti , gitti diyip unutabiliyorsam , bazen de unutamıyorum işte. Ve sonra , hep NEDEN diyorum...Ve hep cevap veremiyorum ...

5 yorum:

serrose dedi ki...

Ben NEDEN diye sormaktan vazgectim cevaplar aramaktanda cunku hayat NEDEN ler uzerinde fazla durmuyor hayat SONUC odakli gibime geliyor

Cavill dedi ki...

bende serrose ye katılıyorum ama bazen bunun yapılamadığınıda biliyorum.bir süreç zamanla atlatıyorsun ama izi kalıyor elbet..
hayat....

Burcu SezeR dedi ki...

Dünyada üzüntü olmasaydı belki de süpriz mutluluk diye birkavram olmazdı... Değeri de olmazdı gibime geliyor..

Primarima dedi ki...

Yapılan hatalar geri alınabilseydi ve saydığın diğer şeylerde olsaydı inanki mutlu olamazdık.Hatalarda lazım,kırgınlıklarda lazım ben bir kaç senedir dua ederken allahım yaşadığım mutsuzluklar içinde şükrediyorum bana mutluluğun önemini öğretiyorlar diyorum.

Su İzi dedi ki...

hata yapıp yapmamayı, üzülüp üzmemeyi, kırılıp kırmamayı öğreniyoruz. zıtlıklar olmasa bu oyunun keyfi çıkmazdı belki de...
bu yorumu yapsam da cevapsız nedenler benim lugatımda da ilk sırada maalesef...