4 Aralık 2008 Perşembe

Moda bu mu ?

Bir tek bana mı tuhaf geliyor, yoksa herkes benim gibi mi düşünüyor , çok merak ediyorum . Bazen blogları gezerken inanılmaz küfürlü , abuk subuk yazılarla karşılaşıp , "bunu da mı yazdın, pes doğrusu " dedirtecek cinsten sözlerle karşılaşmak beni şaşkına çeviriyor , gözlerime inanamıyorum. Rahatlamak bu mu dur ? Kendini özgürce ifade edebilmek , küfürden mi geçiyor yani ?

Demek ki bizler hiç bir şeyden anlamıyoruz. Gidip saf saf neleri paylaşıyoruz. Sallasak ya 3-5 kişiye belden aşağı küfür , kendimizi ne diye sıkıntıya sokuyoruz sanki ? Rahatlama yöntem ve tekniklerinde son moda , bu olsa gerek ...

Her şeyi açık açık anlatırsın , içini dökersin , rahatlarsın , yorumunu da aynı ağızdan alırsın. Depresyonda da olursun , hasta da olursun , kızmış da olursun ama bu kadar iğrenç kelimelere gerek olmamalı diye düşünüyorum. Belki de sadece ilgi çekmek için yazılmış şeylerdir. Kim bilir ? "Ben buyum işte " diyip işin içinden çıkmak , seviyeli , kaliteli başlayıp sonrada başlangıç çizgisinden çıkmak , çok kolay ama yakıştıramıyorum işte...

İşin tuhaf yanı " Bu psikopat yine neler saydırdı , döktürdü acaba " diye meraktan bakıyor insanlar . Onaylamasalar bile yapılan ziyaretler sanki onaylıyormuş anlamına geliyor. Böyle bir toplumuz işte . Sevmediğimiz , beğenmediğimiz şeylerin üzerine gidip , ilgi gösteriyor , önemsiyormuş havası yaratıyoruz. Sonra da herkes buna özenip , olması gereken buymuş gibi davranıyor. Bunları düzeltme işi sonra yine bizlere düşüyor ama seni takan kim ? Etkili olamıyoruz , bu da içimi acıtıyor. Sürekli kaba , saba , kırıcı bir yaklaşım içinde olunca da , birbirimize karşı güzel söz söyleme özürlü oluyoruz.

Ben ki bazen , Türkçemizin bazı kurallarına , yazılarımda dikkat etmeden yazdığımı düşünürken , bir öğretmen olarak utanıyorum. Ama ben bir sayısalcıyım ve bazı hataları bilmeden yapabilirim diye avutuyorum kendimi. Tek düşüncemse , konuşuyor gibi birşeyler yazabilmek . Ben de böyle rahatlıyorum , küfür etmeyi de beceremiyorum diyelim. Başka ne diyim ? Küfür edecekler yola devam etsin. Anladın sen onu diyorum ...

13 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bu konuyla ilgili yazmayı düşünüyordum..hiç gerek kalmadı..resmen beynimin tercümanı olmuşsun..eline sağlık..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum.Çok iyi bir konuyu ele almışsın. Özgürce herşeyini paylaşmak kesinlikle böyle olmamalı diyorum bende senin gibi.Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

çok çok çok sinirlendiğimde içimden etmedim desem yalan ama yazıya dökmek...
söylediklerine sonuna kadar katılıyorum...

şeker pasta dedi ki...

Özii valla haklısın geçenlerde bende böyle bir siteye denk geldim. Okuduklarıma inanamadım ve hemen uzaklaştım... Bunlara prim vermemek lazım...

şeker pasta dedi ki...

Birde şu resmi çok merak ettim. Mail atsana:))

SMİLENA dedi ki...

canımcım kime kızdın yine....

özii dedi ki...

Salak , manyak gibi şeyleri saymıyorum bile , ne demek istediğimi herkes anladı sonuçta :))

Kullanmasınlar işte dedim ya yakıştıramıyorum diye...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

Ben bir kere aphelion'a kizip "bok çocuk" demiştim, cok utanmistim, bu kufur sayilir mi?

özii dedi ki...

:)) Ayşecim okuduklarımdan sonra bu hafif geliyo ama deme bi daha biber sürerimmmm....

VİRGO dedi ki...

Bu zamanlar bu moda herhalde çoğu zaman insanlık nereye gidiyor diye düşünüyorum.böyle küfürlü konuşmayı özellikle erkekler marifet sayıyor galiba ne diyelim allah hidayet versin

Ebruli dedi ki...

Cok guzel bir konuya deginmissin. Kalemine saglik, tesekkurler...

Yalniz bu abuk-subuk bloklari okuyan ve yazari onaylayan yorumlari birakanlara ne demeli?
Onlarda bu karakterin, kisinin arkasindalar. Asil ilginc olan bu iste!..

Handan dedi ki...

Sadece bloglar mı? Geçenlerde Ali poyrazoğlunun bi oyununa gittim, güya adamda turet hastalığı varmış, 15 dakika aralıksız küfür ve hareket kombinasyonları seyrettik. Bunlara gülüyor millet, nefret ettim ben.

Benim Hayatim dedi ki...

Yeni tanıştığım insanları bir kez uyarıyorum başka da şansları yok. Dayanamıyorum bu tip sözcüklere..