20 Kasım 2008 Perşembe

Tarz...

Hiç tarzım olmayan bir kıyafeti giymek durumunda kalmak , benim için gerginlik vericidir . Oldum olası da şıkır şıkır giyinmeyi sevmeyen , işli , pullu , güllü , dallı , aşırı süslü şeyleri daima görmezden gelen , sadelik yanlısı biriyim . Yani hiç rüküş olamadım . Olamam da . Sade olsun , hatta o da siyah olsun , yeter.

Bazen bayramdan bayrama ya da nikah , düğün vs. gibi özel günlerde azıcık değişik giyinmeye çalışsam da , "bir an önce bitsede gitsem , gidip kotumu giysem , rahat rahat hareket edebilsem " düşüncesi vardır aklımda .
.
Ama bu hafta sonu katılacağım bir nikahta ,özel bir durum söz konusu... Sırf bu yüzden çok cici bir elbise ve de onu tamamlayan şık ayakkabılar aldım. Elbise tabiki de siyah ve çok sade. 60' lı yılların filmlerindeki gibi. Hem çocuksu , hem kadınsı , cici bişey işte... Ben beğendim. Beni düşündüren esas konu , o ayakkabılarla nasıl yürüyeceğim endişesi. Aslında çok özenirim . Ama spor ayakkabılara , botlara öyle alışmışım ki, başka türlü rahat edemiyorum . Sonuç olarak bu da tarz meselesi . Olmadı mı olmuyor...

21 yorum:

icimden geldigi gibi dedi ki...

bence evde deneme yap ara ara ...yani ayağım ayakkabıya alışsın diye ben öyle yapıyorum..

şeker pasta dedi ki...

İşte böyle günler için alıştırma yapmak lazım, bir süre sonra spor ayakkabıya alışıyır insan...

Handan dedi ki...

Ben de kendime imaj meykır almayı düşünüyorum :) Başkalarında görüp de hoşuma giden şeyleri bile kendime bir türlü yakıştıramıyorum. Sonuçta hep aynı tarz. Hadi topuklu ayakkabıyla pazara gitmek bana göre tam saçmalık ama ara sıra giyebilsem güzel olacak. Çok komik oluyorum onlarla yürümeye çalışırken.

Aman be kot pantolonlarımız ve spor ayakkabılarımız en güzeli :D

özii dedi ki...

Evet yaa en güzelii dimii?

Adsız dedi ki...

geçenler de resimlere baktım da menekşe'nin düğününde resmimiz var
çok şık ve sade :) bir elbisen var ama ayakkabılar düz tabii
ayyy ne de güzel zayıfsın biliyor musun

tanyer

SMİLENA dedi ki...

seni öyle cicili bicili düşündüm bir anda.olmadı sanki.alışmışım hep seni spor görmeye.ama birazcık dayan canım.eminim bu şekilde de çok hoş olmuşundur.bir iki saat sürer nasıl olsa ...

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım,senin o güzel gözlerinden ben kilolarını görmüyorum ki.Ben değil kimse göremez, hani o resim ya uzaktan gözlerin görünmüyor ben de kilonu gördüm.
senin derya -deniz gözlerinin güzelliği yeter sana biş tanem.
Sezai ne kadar şanslı.
ama ben de şanslıyım bu güzel insan benim dostuuuum

TANYER

funda dedi ki...

olsun sonunda bir cicilik var arada lazım o da...
ama kot tişört en beğendiğim kombinasyondur spor ayakkabı da ayaklara yerleşti mi ohhhh değme keyfe :)

özii dedi ki...

**Tanyerr , bak hala kilo diyo yaww:))

Canım benim sende iyi ki benim dostumsun ben birazcık hayırsızım ama sen beni yine de seviyorsun :)))

** Smilenacım valla cicili bicili olmıcam yaaa...sadece biraz ağır abla :))

** Fundacım işte tarz bu :))

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Evet ya bende topuklu giyince garip hissediyorum bu gece de öyle bir davet var :) Bu arada yolla bana header resmini yaparız sana da canım ayıpsın.

özii dedi ki...

Teşekkür ederim Craftcım , güzel bişeyler bulayım da yapalım :))

aysedeniz dedi ki...

ben de yeni tarz danismanim cero ile bu aksam beni bastan yaratmaya koruparka gidecegiz. sebep, kendimden biraz sıkıldım sanirim, yani su gobek olayini ortbas etmek icin nerdeyse cuvalin icine giricem.
hazir diyete de girdim soole bir motivasyon yapayim kendime, korse ve ic cekme yontemiyle biseyler alip, diyet konusunda kendimi kamcilamayi dusunuyorum..
okuyan da beni 150 kilo falan sanacak , yok yok 7 kilo fazlam var o da gobekte toplaniyor..

özii dedi ki...

Bende Korupark düşüncesi içindeyim belkim karşılaşırız şekercim...

Oturup pasta yeriz dermişim hahaha....

aysedeniz dedi ki...

yok yemem dirayetliyim o pantolonlari da motivasyon olarak alicam:) kahve iceriz ama rastlasirsak:)

Katre dedi ki...

Öziicim bu Tanyer kimdir ki? Bence sen onu azad et dostluğundan. Böyle dost mu olur canııııım? Dost başa düşman ayağa hesabı. Cık cık azad et olmaz ki, dost dediğin seni 55 kilo olarak görmeli baktığında :))

Yahu bu kot pantolon giyenler huu etek giymeyi neden bilmiyosunuz siz bakayım? Ben bazen pek severim doğrusu rüküş olmasını. Hatırlıyorum geçen sene kardeşimin düğününde 10cm topuklu ayakkabı almıştım.Evet biraz zor yürüyordum ama boy desen selvi revanım:)) Gören aa amma uzamışsın diyordu ben de topuklarımı göstermeden gülüyordum :)))

özii dedi ki...

Katrecim sen çok yaşa emi ? Güldürdün beni :))

Adsız dedi ki...

Canım böyle günleri bende sevmiyorum ama hatır için katlanıyoruz.Eminim cici elbisenlende çok güzel olacaksın.Ama kot pantolon en güzel kıyafet benim için şekerim

özii dedi ki...

Merhaba adsız , teşekkür ederim . Keşke adını alabilseydim:) Yine beklerim

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bence de önceden giyip alışmaya çalış ,botlarımı ,converslerimi çok severim ama ökçesiz de duramam ,hatta bayılırım ,insan alışıyor yav valla...

Ebruli dedi ki...

Bence siyah da asil bir renktir ama gece kıyafeti icin o kadar guzel renkler var ki. Umarim ilerde siyah renk disinda da elbisen olur...

fatma dedi ki...

evet özlemcim malesef spor ayakkabılarına alışan bi insan senin yaşadıklarını yaşıyor.bende nefret ediyorum ya ama kaynanam çok seviyor.gıcık kadın ben senin yaşında olsam neler giyerim diyor bana.o kilosuyla nasıl giyecekse artık :))