30 Kasım 2008 Pazar

Ödev işkencesi...

Bu çocuklar ödev yaparken neden bu kadar hırçın olurlar ki ,anlamam. Hadi sen hırçınsın , neden anneleri de durup dururken sinir ederler ? Ağlarlar, tepinirler , salya sümük kağıda akıtırlar, yazarlar, silerler, yazarlar , silerler, o kağıt aşınıncaya kadar uğraşırlar. Sonunda kağıtta kocaman bir delik açılır , oturup bir de onun için ağlarlar. Ödev uzarda uzar tabii . Ödev de ödev değil . Kelime sonundaki hece ile yeni bir kelime türetme şeklinde bir oyun ... Ama 15 dk'lık ödev , 3-4 saat sürüyor. İnanılmaz !

Üstelik evde , arabada sık sık oynadığımız eğlenceli bir oyun. Ama yokkk , iş , bunu yazıyor olmakta zaten. Nedense yazı yazmak hepsine işkence geliyor. Bir an önce işim bitsin de , gidip TV seyredeyim , bilgisayara geçeyim diye herşey baştan savma yapılıp ,çıkılıyor. Hal böyle olunca da bendeniz çileden çıkma pozisyonuna giriyor. Bir kıyamet , bir gürültü , sonunda ödev bitiyor ama kağıdın yüzüne bakılacak gibi değil , silmekten eskimiş ve yırtık. Bu durum benim için biraz tehlikeli , çünkü bu konuda sabıkam var. Bazen kağıdı yırtabiliyorum ... O zaman herşey başa dönüyor.

5 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bilmem mi. Ben hergü öyle uğraşıyorum ödev yaptırtacam diye öğrencilerime. Birde oyalanırlar kırk saat. 5 dklık ödev olur 1 saatlik.Kolay gelsin canımç

Adsız dedi ki...

Ben de şimdi metosun ödevine bakıyordum. Bir pp sunu hazırlamış evlere şenlik. Herşey çok güzel fotoğraflar, yazılar. Animasyonlarla geliyorlar. Ama konu yok. Niye. Annesi ona internetten bulup indirmişti ama benim oğlum bir kere okumadığı için konuyla alakalı alakasız her şeyi koymuş sununun içine.

Unknown dedi ki...

ben 2 sene sonra uğraşacağım bunlarla ama şimdiden bu sene 4. sınıfı okutan iyi bir öğretmen (sakın yanlış anlaşılmaya iyi öğretmen derken herkes iyi öğretmen de tabii) bulmakta derdim :(

Ebruli dedi ki...

Gercekten buyuk sabir ve emek isteyen, zor bir sey "cocuk yetistirmek"...

özii dedi ki...

Evde ayrı , okulda ayrı işimiz iş değil valla...