18 Kasım 2008 Salı

Rosie...

Bugün kendimi evime adayarak , koca bir günümü yaktım , gitti. Uzun zamandır ciddi bir temizlik operasyonu gerekiyordu. Elimize geçen herşeyi sağa sola bıraka bıraka , evi tanınmaz hale getirdiğimizden bazı şeyler de kaybolmaya başlamıştı. Bende artık görmezden gelmeyi öğrendiğim için , rahatsız olmamıştım . Ama nereye kadar ? Azıcık sokaktan farkımız olsun istedim ve kolları sıvadım. Herşeyi elden geçirerek , toparlama ve düzeltmeleri de bitirip , tertemiz yaptım evi...
Ama ben yine de Rosie' yi istiyorum.
.
Haaa , bu arada aklıma gelmişken , şu temizlikçi kadınlara verilen para varyaa , helal yaa ... Valla helal. Hergün aynı işi , tüm güçleriyle bıkmadan usanmadan yapmak hiç kolay bir iş değil. Şimdi bana deseler , yarın gene temizlik yap , kesin acile kaldırılırım ...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

sana inanamıyorum ve seni tanıyamıyorum.eskiden hergün ev toplayan ve temizleyen,temizlemediği zaman rahatsız olan bir arkadaşım vardı.

özii dedi ki...

Değiştim valla , bana faydası olmuyordu , sonu yok!! Şimdi daha rahatım ama yorgunummmm....

edağ dedi ki...

bende aynı şeyi düşünüyorum.. acil servis :D :D

Cavill dedi ki...

ben tam olarak 15 gün katlanabiliyorum pisliğe, eveeet ölçtüm.
ama ondan sonra şalterler atıyor, çılgın gibi temizlik krizi başlıyor.

ben eskiden böyle değildim, anne olunca anneme benzemeye başladım...

SMİLENA dedi ki...

ben sana yapma dedim şekercim.e ne oldu.yarın yine aynı tas aynı hamam...

Unknown dedi ki...

güle güle kirlen :)
evet 15 de bir dellenircesine temizlik bana uyan da zaten teksas gibi pamuklar kenarlarda top top görünmeye başlamış oluyor zaten beni al bak evi ..k götürüyor diye (affınıza sığınarak laf öyle çünkü)bu arada jetgiller hala en sevdiğim çizgi filmlerden biridir :)

Ebruli dedi ki...

Bir "Rosie" de ben istesem. Lutfeeeennnnn!..

özii dedi ki...

** Jade , funda aynen 15 gün , ancak pamukçuklar ucuşacak düzeye geliyor.

** Smilenacım , aslında umrumda değildi de , artık sinir yapıyordu :))

** Rosie siparişi alınır :))
Duyun sesimizi ...

Adsız dedi ki...

pelinle ara ara bu temizlik konusu konuştuğumuzda ben üstünden atlıyorum,artık görmüyorum dağınık ve kirli yerleri derdi.şaşırırdım.amaaaaa şimdi bende böyle yapıyorum desem :(
geçen konuştuk dedi ki :fatma hergün yatak çarşafı silkeliyor musn?hayır dedim.çünkü bıktıııım.çok titizlik de bi yere kadarmış onu anladım.evet bende artık 1 hafta temizliksiz yapabiliyorum.katlanacak çamaşırlar,ütülenecekler dolap bekliyor inan.her gün ev hanımlığından istifa edip yeniden başlıyorum malesef.bu ne işkencedir ya???evet ben de bi rosie istiyorum yaaaaa..