28 Kasım 2008 Cuma

Çizimlerim...

Geçenlerde çekmeceleri düzenlerken elime bir kağıt parçası geçti. Sanırım 7. sınıftayken , ders kitabının ön sayfasına çizmişim , sonrada yırtıp , yıllarca orda burda saklamışım . Eskimiş , sarı renkli samanlı kağıttan. Oldukça acemice , bakarak yapılmış , bir çizim . Demek ki çok sevmişim ki , atmaya kıyamamışım.

Resim çizmeyi hala çok seviyorum. Bazen bana inanılmaz bir rahatlık verdiğini düşünüyorum ama uzun zamandır ilgilenemedim. En son geçen yıl , okul bahçemizin duvarlarını renklendirmiştik. Oldukça keyifli bir çalışmaydı. Bakmak isterseniz (burada) ve (şurada) Bu konuda hayali olarak pek başarılı sayılmam ama bakarak bir şeyler çizme konusunda fena değilim diye düşünürüm. Saygıdeğer grafikerim Ayşecik , bunları nasıl görür bilemem , bakış açısı mutlaka farklıdır ama teknik hataları görmezden gelirsek , şirin sayılabilirler :))

Hatta keşke grafik programlarından bilseydim de , bilgisayar destekli güzel bir şeyler yapabilseydim. Sevgili Ayşeciğim bu konuda çok başarılıdır . Sayfasının en altındaki çizimleri görmenizi isterim , bence süper... Ama kafaya koydum , öğrenmeliyim bazı programları ...

13 yorum:

Demli Hayat dedi ki...

Çizimleri çok beğendim.

Bence mutlaka çizmelisiniz..

Handan dedi ki...

Ben hiç resim yapamam ama yapmayı çok isterdim. Yalnız bak yapılan resimleri çok güzel boyarım :)

Çok güzel bir uğraş olur bence, denemelisin.

Günaydın :)

Ebruli dedi ki...

Ben de baktim duvar cizimlerinize. Cok hos olmuslar. Cizgi roman kahramanlarini yapip da; boyamak kadar zevkli bir sey olabilir mi?..
Bana da bir duvar verselerde, bende gonlumce cizsem, boyasam... Ne stres atardim ama...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

bence gayet guzeller, icinden geldigi gibi ciz, hic durma... benim evde biriktirdigim ne kagitlar var, pecetelerin uzerine, kitap, defter koselerine, toplanti notlarina, heryere...
bilgisayarda cizimi de onumuz kıs, otururur evde ogretirim ben sana freehand, photoshop..
bence sende bir cevher var, ortaya cıkmayi bekliyor, baslayalim calismaya fazla bekletmeyelim iceride :)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

http://nikkentobi.deviantart.com/ burada da birkaç çizimim var, genelde, kagitta cizdikten sonra bilgisayara geciyorum, bu konuyla ilgili teknik eğitim benden, azim senden.
hemen kendine kucuk bir resim defteri ediniyorsun ve yanında tasimaya basliyorsun. basla karalamaya ben onlari nasil adam edecegini sana gosterecegim, hatta fotograflar kucuk bir ders olarak blogta yayinlariz, heves eden herkese aslinda ne kadarbasit oldugunu anlatmis oluruz:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çok şirinler. Çok beğendim. Bende öyle çizerim heryere. Kitaplarımın her köşesinde vardır.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

benim gibi cin aliyi çizmekten bihaber biri için güzel çizimler olmuş :)
bence arada devam :)

Cavill dedi ki...

bence de devam...

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok guzel çizmişsin vallahi harikalar

Meleğin Dünyası dedi ki...

Bende çizemeyen çizdiği bişeye benzemeyen gruptayım maalesef.Böyle bir becerin varsa mutlaka geliştirmelisin bence.sevgiyle..

özii dedi ki...

Arkadaslarrr , tembelliğime geldi tek tek cevap yazamadım çok özür dilerim.

Arasıra ufak tefek çizimler yapıcam söz. Güzel yorumlarınız için de tekrar teşekkür ediyorum.

Ayrıca Ayşecik bana ders verecek :))
Öğrenicem işte :))

Adsız dedi ki...

okul duvarlarını görünce bi tuhaf oldummm yaaa.evet harika şeyler çıkarmıştık ortaya.gerçi biz sadece çizileni boyadık ama..seda ve sen güzel çizmiştiniz.hakikaten çizimlerin çok hoş,7.sınıfta çizilen şeyler olsa da hakikaten çok iyi.bence de sen bu içindeki cevheri bir an önce dışarı çıkar ve işle..

Adsız dedi ki...

Canım çizim yapabildiğini bilmiyordum ama hiç şaşırmadım.Biliyormusun, sen benim hayatımdaki en zarif ve kibar elleri olduğunu düşündüğüm arkadaşımsın, yaptığın bütün işleri sana çok yakıştırmışımdır hatta hep seni takip eder ellerini nasıl kullandığını izlerdim ama ben hiçbir zaman senin kadar zarif olamadım özlemim iyiki blogspotunu benimle paylaştın çok teşekkür ederim şimdiye kadar sana söylemediğim bakalım neler çıkaracak bu blogspot seni özledim