6 Kasım 2008 Perşembe

Yolculuk...

Bu hafta sonu ben , Ayşecik ve senseimiz, Eskişehir yolcusu olmayı planlıyoruz. Turnuvaya tabiki de . Demiştim ya , mümkün oldukça hepsine gitmeye çalışacağım. Üstelik yolda Eti cin yemeği de planlıyoruz. Bu çok önemli bir ayrıntı olduğundan , değinmeden geçemedim. Sadece cin gibi hamleler yapabilmek için , yoksa başka bir niyetimiz yok yanee. Dimiğğ ayşecik ?
.
Neyse beni esas düşündüren konu , benim bu yolculuğa arabayla çıkmak istiyor olmam. "Abarayla gitsem nasıl olur ? " . Eşim hemen " hayır olmaz " dedi. Otobüsle git , ne gerek var arabaya ? Ben de hemen ama , ama , amaları saydım döktüm. Bir an sustu , dinledi , hak vermiş gibi görünüyordu . Sonra o da boş durmadı , bir sürü bahane sürdü önüme . Kamyonlar rahatsızlık verebilir , yağış olabilir , yol kayabilir , lastik patlayabilir gibi gibi bir sürü olumsuzluk. Belki kendince haklıydı ama ben de haklıydım. Ee ne yapalım hiçbir şey olmasın diye evde mi oturalım yani . Nereye kadar , hep il içinde kullanmaya devam edecektim ki bu zinciri bir yerde kırmak gerek diye düşünüyorum . Bu da fırsat işte...
.
Şimdilik eşimin izin vermeme , benim de alma çalışmalarım inatla sürüyor. Kim kazanacak merakla bekliyorum . Bu durumda ben de , uzun yolda araba kullanma hayalimi gerçekleştirmiş olacağım.

9 yorum:

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

hayırlı yolculuklar

özii dedi ki...

tşkler :)

SMİLENA dedi ki...

bence denemelisin.biraz daha üstele .değişik bir deneyim olur...

özii dedi ki...

Oldu smilena ...
Cmt sabahı çıkıcaz yola...hayırlısıylaa

Unknown dedi ki...

kesinlikle arabayla git, birşey olacak korkusuyla neden bunu yapmayasınki, o birşey her an her yerde olabilir, kır zinciri derim ben:)

Handan dedi ki...

İyi yolculuklar:) Şehirler arasına alışmak için önden bize de gelebilirsin arabayla :)

özii dedi ki...

Oraya da gelirim handan ne olucak 45- 50 dk :))
Ama arabayla gidiyorum :))
Yuppiieee....

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

heyoo, yarin sabah itibariyle, ozili hanim abla ve düldülü ile bendenizi ve eti cinlerimiz yola cikiyoruuuuuzzzz, yasasiiin:)
hayirlisiyla nese ile gidip nese ile donecegiz, gelemeyen arkadaslara donuste birbir anlatiriz:)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

sabah erkenden yollara dokulup yolda yorulmamamiz icin eticin gereklidir, hatta olmazsa olmazdir:) yanina kahve de olsa super olur ama termosumuz yok, buna bir cozum lazim sabah starbucks felan acik olur mu ki :)