10 Mart 2009 Salı

Her şey tesadüf müdür?

Bazen sıkıntılarımızı , dertlerimizi unutamadığımız olur ya , ne kadar farklı şeylerle ilgilensek de, biz ilgimizi dağıtmaya çalıştıkça , o minik sorunlar her yerde karşımıza çıkar. Aman işte geçti gitti dedirtmedi mi , dedirtmiyor demek ki ! Her işin altından zırt pırt çıkıp kendini göstermek zorundaymış gibi , unutmana da fırsat vermiyor. Minik tesadüflerle sanki bir şekilde unutulmamak istercesine karşına çıkıyor. Çözümlenmesi gerektiğinden midir? Bilemiyorum. Yoksa minik tesadüfleri kendimiz mi yaratıyoruz diyeceğim ama bu da imkansız...

Bütün bunlardan yola çıkarak "yaşanmışlıklar tesadüf müdür ?" demek geliyor içimden ama değil işte. Hayatta yaşadığımız her şeyin bir nedeni var . Nedenlerini bilsekte , bilmesek te ...Kimisi üzmek , kimisi mutlu etmek için , ama bir nedeni mutlaka var. Ve ben bilmemeyi hiç mi hiç sevmiyorum. Her şey üzerime geliyor ve ben hiç bir şey yapamıyorum ...

26 yorum:

serrose dedi ki...

:(
tesadufe hem inanir hem inanmam :(
hani hersey uzerine geliyor ve hicbirsey yapmiyormussun ya
acaba birseyler yapman icin mi bu isaretler?
selamlar
hersey yoluna girsin en kisa zamanda umarim

özii dedi ki...

İşte bende bunu merak ediyorum ya Serrose' cum , yapmalı mıyım ama nasıl?

Belgin dedi ki...

Sabirla bekle, gör, o an da öyle görünmese de, hersey cok daha güzel olacak, buna inaniyorum:)

Handan dedi ki...

Ama bilmediğimiz herşey yeni birşey öğrenmek için bir fırsat değil midir?

Ay ben hastayım, bana hafif konularla gel :D

SMİLENA dedi ki...

tabii ki hiç birşey tesadüf değil .belki küçük aksilikler büyük felaketleri önlemek içindir.ben öyle düşünüyorum artık.
dilerim sıkıntın en kısa zamanda uçup gider....

özii dedi ki...

** Belgin bilebilsem...

** Handancım ben çok kötüyüm biliyorum bu aralar ağırım ...

zuzuların annesi dedi ki...

Hayatta hiç bir şey tesadüf değil sevgili özii...Her yaşanılanın,
hayatımıza giren ve çıkan herkesin bir nedeni ve bir görevi var...Baştan şer gibi duran bir olay zamanla farkediyorsun ki aslında senin için hayır...Kimi olaylar ve kişiler bizi çok üzer belki ama bu durumu da lehine çevirebilirsin...En basiti,gözün açılır ve yöntem öğrenirsin!
O yüzden sorgulama çok fazla hayatı ve kaderi,biraz akışına bırak olayları...Nedenini bilmek istiyorum demişsin...Bilsen ne olacak ki? Boşver...İnan bana bilmemek,unutmak ve affetmek en iyisi...Sevgiler canım...

Sibel GÖZ dedi ki...

sebebsiz hiç birşey olmaz...üzüntüde sevinçte biz insanlar için...bundada bir hayır vardır..allah sıkıntını bir an önce hafifletsin inş.
sevgiyle...

İlknur dedi ki...

geldimi zaten hep üst üste gelir.neden böyle olur hiç anlam veremiyorum.İnşallah en kısa zamanda atlatırsın...

Primarima dedi ki...

var değilmi sebepleri :( çok canımı sıkan seyler oldu bu ıkı gundur inşallah bir sebepleri vardır inşallah hayırlısı olur diyorum.

özii dedi ki...

** Banucum , biliyorum nedeni var ama nedenini merak etmeden de duramıyorum ...

** Sibel inşallah diyorum ama hayır ne , şer ne cevap veremiyorum. Bilinmeyen böyle birşey işte...

** İlknur gerçekten üstüste hayat dar geliyor bazen darrrr...

** PrimaRimacım ne olur güzel sebepler olsun hepimiz için yaa...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, bazen insanın herşey üzerine üzerine gelir. Dersin gerçekten tesadüfün bu kadarı olur. Ama dediğin gibi herşeyin bir sebebi var hayatta.Herşey bağlantılı.
Sıkma canını. Herşey olacağına varır. Sevgiler canım.

guguk kuşu dedi ki...

Herşey teasdüf müdür, değilmidir ben de bilmiyorum. galiba bu bizim bakış açımıza bağlı. Başına gelen şeyleri sen anlamlandırısın. Hoşumuza giden tesadüfler mucize olur da hoşumuza gitmeyenler şansızlık mı?

GeCe dedi ki...

bende bilinmemezlikten nefret ediyorum herşey planladığım gibi gitse keşke ama çok kez ardından iyiki olmuş dediğim var o yüzden sabrediyorum tek yapabileceğimiz belki de hayırlısını isteyip beklemek

Paşa dedi ki...

hayırlısını dile ve bekle sabretmek herşeyin en güzeli meyvesinı göreceksin...

Anne İş'te dedi ki...

Sevgili Özii;

Bilmek bazen can acıtsa da bilmemekten iyidir.

Bilirsen;nereden ne geleceğini ona göre duruşunu alırsın.

Sanırım insanı en çok yoldan çıkaran da ;söylemleri ile yaptıkları tutmayan insanlar<,zavallılar!

Hayatta,küçük diye bir şey yoktur ve hiçbir şey tesadüf değildir.

Hayat dediğimiz kurgu ve tercihlerimzin tezahürüdür ve bize düşen doğru kararlar vermek,bizi yaratan güce sığınmak ,sabretmek.

Zaman doğrudan yanadır herzaman!

Meleğin Dünyası dedi ki...

Bende yiyip bitiririm kendimi böyle durumlarda.Ama sebebini öğrenmek de bazen insanı inctiyor.Zor arkadaşım öyle ya da böyle yıpratıyorsun kendini.Çabucak uçsun gitsin senden uzaklaşsın sorunlar...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Arkadaşım hani sen Ankara'ya gelecektin ne oldu?Gelde kafan dağılsın biraz.

özii dedi ki...

Yok gelemiyorum canım , anlatırım...

denizanasi dedi ki...

sebepleri bilmemek belki de en iyisi.. yoksa insan feci takılır ayrıntıya.. diye düşünüyorum..

Belgin dedi ki...

Mimlendiniz canim:)
http://cadilarkampi.blogspot.com/2009/03/mim.html

Sevgilerimle

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Tesadüflere inanmıyorum. Ya biz kendimiz yaratıyoruz bunları farkına varmadan yada gerçekten çözülmesi gerektiği için dönüp dönüp önümüze geliyorlar. İnşallah sende sıkıntılarını çarçabuk atlatırsın Öziicim...

Belgin dedi ki...

Istedigin zaman yazabilirsin canim:)

papagangibi dedi ki...

her şeyi anlamlandırmaya çalışmak bazen çok yorucu olabiliyor. ben tesadüflere inanmıyorum. her beklenmedik olayda bunun göremediğim bir sebebi olmalı diye didinip aramak çok yorucu. belki gerçekten vardır bir sebebi, belki de yok.
ve eğer beynim, çok dolu ya da beni rahatsız bir şeye takılıp kalmışsa bilgisayar oyunları derim :) her şeyi unutturuyor :) kısa bir süre için tabi :S

Unknown dedi ki...

Gelseydin be özii kafan dağılırdı hakkaten...ama sana birşey söylemeliyim insanlar gün gelir sıkıntıları için şükrederlermiş daha büyüğünü yaşamadıkları ve bu sıkıntı daha büyüğünü savuşturduğu için...
ferahla arkadaşım herşey olacağına varır...

Cocukla Cocuk dedi ki...

sıkıntılarımızı kafamızda çözene kadar bizi rahat bırakmıyorlar sanırım, küçük tesadüfler de belki bu çekim sayesinde oluyor.
Banu'nun yorumuna da sonuna kadar katılıyorum, her yaşanmışlık bize bir şeyler öğretiyor.
Sevgiler özicim,bir an önce uzaklaşsın sıkıntıların