18 Mart 2009 Çarşamba

Amma da kandırdımmmm ...

Sinir ettiler beni sinirr. Tam okuldan çıkmışım , karnım acıkmış , elim kolum dolu , bir yanda sınav kağıtlarım , kitaplarım , bir yanda ayrılmaz parçam bilgisayarım. Omuzumdaki sırt çantam da düştü düşecek , sarkmışım yani . Önce eve uğrayıp yemek yemem , sonra acilen üzerimi değiştirip , seminere yetişmem gerek . Ama ne mümkün ? Arabanın başına bir gittim ki , arkasında yığınla araba var. Süslü püslü , resimli , bol hikayeli , bol müzikli seçim arabaları gelmiş , doluşmuş. Bey efendiler sahilde gezintiye çıkmışlar. Bekle ki gelsinler de , çıkayım. Zaten ben bunlara günlerdir sinir oluyorum ya neyse. Günleri yaklaştıkça daha bir tutuştular sanki . Çoğu şirinlik peşinde, ne yapsam da gönlünü alsam , 1 oy , 1 oydur hesabındalar. Efendim ben falancadan adayım da , desteklerinizi bekliyoruz da , gibi , gibi, gibi....

"Çekilin arabamın arkasından oyum sizin " der , sonra da çocuklar gibi amma da kandırdımmm , amma da kandırdımmm " der gülermişim :))

Caddeler, sokaklar, binalar her yer bayraklarla , afişlerle dolu , bayram yeri gibi adeta . Yüksek sesli müzikli araçlar sokak sokak boy gösteriyor. Bunun yanı sıra kapılarımıza broşürler bırakılıp , zaman zaman da tanıtım turlarına çıkılıyor . Hatta öyle anlar geliyor ki , kapıyı açmaya bile çekiniyoruz. Kimdir nedir bilinmez ki ? Hep temkinli olmak durumundayız. Aday kılığında kötü niyetli kişiler olamaz mı yani ? İyi peki tanıtımı filan anladık diyelim , yapılan tüm harcalamalar nereden gidiyor acaba ? İnsanlarımız aç , susuz , evsiz , barksız hele ki şimdi işsizken ? Bu krizde neden bu kadar gider ? Oy için yardım yapacağına insanlık adına yardım etsen ? Olmazzz koltuk bu ! benzemez ki başka bir şeye . Önce ben oturayım da , sonra bakarız çaresine.
.
Yaa ben çok sinirleniyorum bunlara yaa , sokaklarımız yerlere düşen bayraklardan , afişlerden , reklamlardan , broşürlerden çöplüğe döndü. Sonrada derler ki; “ belediyemiz ve iyi hizmet bir arada olsun , zaman değişim zamanıdır “ derler. Neyi değiştireceklerini bekliyorum bakalım nereye doğru gidiyoruz ? Tamam , tamam , sustum gerisi bende kalsın. Yoksa bende işsizler sınıfa katılmak durumunda kalabilirim. Çok kötü fena olacak yani :)) Ben çok kızmışım galiba...

21 yorum:

serrose dedi ki...

cok guldum yaaa
amma da kandirdim olayina :)))
o karmasayi tahmin edebiliyorum :)
ozlenince keyifli gibi gelio:)
aman bana da kizma :)

SMİLENA dedi ki...

bende çok kızanlardanım gece vakti zillerimizi çalıp resmen oy için yalvarıyorlar.kim gelirse gelsin yine hiç birşey değişmeyecek...aaaa onların cepleri dolacak tek şey bu...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şu seçim bitsede kurtulsakkk :) Çok güldüm yaa. Aynen burdada böyle heryer bayrak, bangır bangır müzik, anketler falan filan :)

GeCe dedi ki...

hepimiz böyle olduk ben yollarda ne küfürler ediyorum bir arkadaştan duydum belediyede sözleşmeli memur olarak çalışan arkadaşına birkaç aydır maaş veremiyorlar ama o belediyenin aylık seçim kampanyası masrafı 70 milyar mış

İlknur dedi ki...

kesinlikle haklısın.Seçim hayırlısıyla bir bitsede,her anlamda şu gerginliklerden bir kurtulsak...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

yuppiii yarın seçim yasağı başlıyor:)

özii dedi ki...

yuppiiiileee...

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Bende sinir oluyorum. Heryer bayrak dolu. En sinir olduğumda özellikle sabahları bangır bangır anons yapa yapa geçen seçim arabaları

zuzuların annesi dedi ki...

Bizi de siyasetçi yapıyorlar zorla işte,bir nevi üç kağıtçı:((
Dinleyip hı hııı deyip,kendi bildiğimiz partiye vereceğiz oyumuzu sonuçta ve bu parti benim için CHP olacak...Sevgiler canım...

Belgin dedi ki...

:(

özii dedi ki...

Noldu belginn ? Neden üzüldünn?

Ducky Bug dedi ki...

öhöm.uzun bi aradan sonra klavyeye geri döndüm ama çok kalamam.bi ara bunun için kulağımı çekersiniz.(özledim valla)(yemin ettim hehe)
belediyede görevde olduğu sürece bize her yıl leziz bir salon sağlayacak aday varsa üşenmem kalkar gelir oyumu atarım lakin..sonra kandırdım kandırdım demesin :Pp
neyse saygılar,sevgiler..gerçekten özlemişim..selamlar!

papagangibi dedi ki...

oy dileniyorlar resmen.
çok çalışıcaz deyip yerleri pisliyorlar. bu ne çelişki! :)

sevgiler

Handan dedi ki...

Bak benim gibi köyde yaşasaydın herşeyden uzak sessiz sakin hayatına devam ederdin. Yok yahu köyde bile daha çok ses vardır. Dünyadan uzaktayım uzakta :)

Belgin dedi ki...

Özii`cim bir sey olmadi tatlim, sadece senin yasadiklarina ve ülkemizin haline üzülmüstüm.
Sevgiler

Katre dedi ki...

kızmayan var mı acaba? her yer gürültü ve afiş çöplüğü olmuş. kim ne kazanacak bilmiyorum ama kaybeden hep biz oluyoruz...yalnız değilsin bu kızma işinde

Meleğin Dünyası dedi ki...

Hepsi birbirinin aynı dediğiniz gibi..Çığırtkanlıktan başka bişey yapmıyorlar....

Adsız dedi ki...

şu seçim bitsede bi rahat nefes alsak artık. baydılar iyice...

Unknown dedi ki...

yalnız en çok da seçim şaklabanlıkları süresince duran devlet işleri en çok kızdığım :((

Primarima dedi ki...

seçimin bir an önce geçmesini ve kafa dinlemeyi istiyorum.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Aynen o kadar çok katılıyorum ki sana, dün aramızda yine aynı konuyu konuştuk, bu kadar bayraktan hep beraber vazgeçelim bu paraları faydalı şekilde değerlendirelim diyen olmadı diye.