30 Mart 2009 Pazartesi

Unutmuşum işte ...

Mimlere unutkanlık cevabım olduğu için çok üzgünüm . Sanırım bu konuda biraz Gece'den cesaret aldım . Demek ki unutulabiliyormuş , tek ben değilmişim diye düşündüm. Bazen iş yoğunluğu , bazen dalgınlık ya da anlık sıkıntılar nedeniyle , "sonra cevaplarım" diye ihmal ettiğim mimler, şimdi bana ödevini vaktinde yapmayan çocuklar gibi suçluluk hissettiriyor. Şu anda hatırlayabildiklerim , Sevgi Bahçesinden Paraşüt mimi , Meleğin Dünyasından evin en beğendiğin köşesi mimi , Şuşu’nun öyküsünden Çocuklarla ilgili bir mim , bir de Zuzuların annesinden Ben Çocukken mimi var. Onlar hazır sayılır , pek yakında gelecek...

Ama bunların dışında da , başka bir yerlerde unuttuğum bir şeyler varmış gibi geliyor. Asla ilgisiz davranıp önemsemediğimi düşünmenizi istemem. Açıkçası geriye dönüp incelemek de çok zor geldi. Eğer varsa hatırlatmanızı rica ediyorum. Yoksa da , demek ki unutmamışım diyerek sevinmek istiyorum...

Zaten şu mimlenme işini , genel olarak çok da severek yaptığımız söylenemez ya neyse. Bazıları gerçekten çok eğlenceli ve değişik olmasına karşın , bazılarıda "ayy mimlenmişim , ben şimdi ne yazacağım bu konu hakkında " diye düşündüren cinsten. İşte o zamanlarda affınıza sığınarak kaçamak yapabilirim. Ama şimdikiler sadece unutkanlıktan...

5 yorum:

Belgin dedi ki...

Canim, sen SIKMA canini, biz senin ne kadar yogun oldugunu biliyoruz:)

Öptüm

özii dedi ki...

heyooo şu ana kadar ses yok , demek ki unutmamışım :)))

Meleğin Dünyası dedi ki...

Arkadaşım konuyu sevmediysen yanıtlama.Çok mühim bişey değil eğlence olsun diye değil mi zaten,senin yazılarını zaten keyifle okuyoruz.Öptüm:))

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Özicim;
benim göbek adım sanırım artık unutkan.ayy öyle çok unutuyorum ki bazen kendimi bile unutacağım bir gün diyorum.hatta bazen öyle oluyor ki böyle sanki kafamdan herşey siliniyor gidiyor kalakalıyorum.b12 de içiyorum oysa arada.neyse yine de eskisinden daha iyiyim.benim de var senin gibi unuttuğum mimler şimdi sende okuyunca aklıma geldi.bende bir müsait zamanda yazayım bari ne olacak değil mi?öptüm canım.sevgiler

SMİLENA dedi ki...

aynen bende mimleri sevmeyenlerdenim