11 Kasım 2013 Pazartesi

Nefesin olmaya , sesin olmaya devam...

Portre konusunun üstüne yazı yazamadım. Ne yazsam sanki büyüsünü bozacakmışım gibi hissettim. Ama sonu yok , elbet yazmam gerekecekti. O yüzdende ilk olarak , Seni ne kadar özlediğimizi , ne kadar sevdiğimizi bir kez daha söyleyerek başlamak istiyorum...

Hani " Bizler senin bir parçanız " demiştim ya , gerçekten de hergün parçalarını görüyorum ben. Öylesine umut dolular , gelecek dolular , sen dolular ki...Bunu damarlarındaki  asil  kanda  taşıdıklarını  biliyorum...Herkes biliyor...

Bugün ne oldu biliyor musun ? Seni izlettim onlara. Biraz üzdüm biliyorum ama gözlerindeki yaşlar özlemdi. Ve dedim ki  " 10 Kasım' da orada değildik ama en kısa sürede Anıtkabir 'e ziyarete gideceğiz " Nasıl mutlu oldular , anlatamam . Sen merak etme Atam bizler , nefesin olmaya , sesin olmaya , sen olmaya devam ediyoruz...

Huzurla uyu sen...

Hiç yorum yok: