12 Kasım 2013 Salı

Peki...

Bak arkadaşım bu yazıyı okuyorsan ( - ki bu bir kaç saat içinde öğrenmiş olurum ) bil ki , yanlış yapan ben değilim. Aslında sen de değilsin. Ortadaki tek yanlış , benim konuya karşı aşırı hassasiyet göstermiş olmamdı. Bu da, son zamanlarda içinde bulunduğumuz durumu düşününce son derece normal. Senden anlayış beklerken saçma bir şakayı kaldıramadım. Tepkim bundandı...
 
Ertesi gün ilk adımı ben atmadım mı ? Attım. Bu bile iletişim kurmaya çalışmanın bir işareti değil miydi ? Alacağım cevap önemliydi. "Keyfin iyi herhalde ? " dedim. " Öyle olduğunu düşünüyorsan öyledir" cevabı gelince " Peki " dedim. Sustum ve inandım. İkna etmek için herhangi birşey yaptın mı ? Hayır. Öyle olduğunu düşünmemi istemiyorsan ikna edecektin o zaman , inandıracaktın...
 
Ne oldu şimdi ? İletişimsizlikle birlikte , inat da ayrı bir boyut kazandı. Böyle mi olsun istiyorsun ? Yoksa keyfin hala yerinde mi ? :))))

1 yorum:

özii dedi ki...

Peki teşekkür ederim...