20 Kasım 2013 Çarşamba

Çikolata keyfinin intikamı...

Ne büyük haksızlıktır bu yaa...40 gr çikolatayı gayet keyif modunda yata yata yiyip , 200 kaloriyi ya da fazlasını bir anda alabiliyorsun. Vicdan azabını saymazsak , çok da mutlu oluyorsun ama iş bu değil ki . Aynı kaloriyi vermeye gelince 45 dk. ile 1 saat arasında sırtından terler aka aka , dilin dışarıya çıkmadan, en az 4,5 km yürümeden ya da acı çekmeden veremiyorsun. Nasıl bir şeydir bu ? Nasıl bir acı çekme çeşididir anlamıyorum . Acı = Yağ yakımı derler ya o hesap... 
 
Sırtımdan terler süzülürken , dilim damağım kurumuş halde yorgunluktan yığılmak üzereyken çikolata lafını duymak  istemiyorum. Ama etkisi geçince yine canım istiyor. "Aman canımm yürürüm , nasıl olsa spor yapıyorum" demekle de olmuyor farkındayım. Bu işe bir dur demek lazım. Yürü yürü yanmıyor merettt :)

O halde uzun bir süre çikolata yememeye dikkat edeceğim. Çikolata kötüdür , candır biliyorum ama kötüdür kötüüü. Yemeyeceğim, yemeyeceğim , yemeyeceğim...Kendimi bu fikre alıştırmak zorundayım. Çok da çekici duruyorlar ama neyse...

7 yorum:

Handan dedi ki...

Öğk o öğk :-)

SMİLENA dedi ki...

Deşme yaramı,kuru kayısı çok güzeldir.Bende bugün çok terledim step ve oriyentale başladık haftada bir pek güzeldi.erisin yağlar gitsin kilolar slogan bu :)))

özii dedi ki...

** Handanım pis , kaka , öğkk di miii?

** Smicim valla haklısın yoklukta kuru kayısı , incir nasıl güzel gidiyorr

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

valla varsa yerim:))

özii dedi ki...

Işte hersey böyle başladı :))))

Handan dedi ki...

Öğretmenler günün kutlu olsun canım :)

özii dedi ki...

Handan'ım çok teşekkür ederim. Öptüm seni...