17 Mayıs 2009 Pazar

Peri masalı...

2009 Eurovision Şarkı Yarışması , Hadise ' nin Düm Tek Tek şarkısıyla bize 4. lüğü kazandırdı. Hadise' yi yürekten tebrik ediyorum. Zaten “ ilk 5 'e girebilmekti hayalim ” demişti ve dediği gibi de oldu. Belki çok daha iyi bir derece alabilirdik ama ses kalitesindeki performans düşüklüğü gözle görülür bir fark yarattı. Belki biraz da heyecan vardı , yine de güzel bir başarıydı ...

Gelelim Norveç' e. Şarkı başlar başlamaz , bu ne kadar neşe dolu , ne kadar enerji verici bir parça dedim. Kemanın verdiği hareketlilik o kadar güzeldi ki … Modern Folk dansları eşliğinde çok keyif vericiydi. Alexander Rybak 'da gerek mimikleriyle , ifadesiyle , şarkısıyla o kadar içiçeydi ki , çok sevimliydi ve o andaki tek favorim o oldu.

Sonuçta bu bir PERİ MASALIYDI ve ben de peri masallarına inandığımdan 1. olur diye düşündüğüm masal gerçek oldu. İşte sözleriyle Fairytale...


Years ago, when I was younger

I kind a liked a girl I knew

She was mine and we were sweethearts

That was then but then it’s true

(Chorus) I’m in love with a fairytale, even though it hurts

‘Cause I don’t care if I loose my mind

I’m already cursed

Every day we start a fighting

Every night we fell in love

No one else could make me sadder

But no one else could lift me high above

I don’t know, what I was doing

When suddenly, we fell apart

Now a days, I cannot find her

But when I do, we’ll get a brand new start

(Chorus) I’m in love with a fairytale, even though it hurts

‘Cause I don’t care, if I loose my mind

I’m already cursed

She’s a fairytale yeah even though it hurts

‘Cause I don’t care, if I loose my mind

I’m already cursed

18 yorum:

Aşk Güneşi dedi ki...

Evet canım gönlümüz Hadise den yanaydı ama kısmet değilmiş.Parça gerçekten çok güzel dinlerken bende çok beğenmiştim.

Belgin dedi ki...

:))

ebruli dedi ki...

Özicim keşke hadise dedik ama bende alexsenderı dinleyince kesin 1. olur dedim.Kemanada bayıldım ayrıca :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

gerçekten gzeldi.haketti ve kazandı...keman olayı ise ayrı bir lezzet.

Aşk Güneşi dedi ki...

A bu arada Alexandra da çok şeker bi tip yanii dimii:))

İlknur dedi ki...

Çok doğru yamışsın özicim.Keman süperdi sahneleride..Ama bizimkide güzeldi..Neyse dediği gibi ilk 5'e girebildik bari..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bende tebrik ederim Hadiseyi. Ama Norveçte haketti. Şarkı çok neşeli, kıpır kpırı birşeydi. Çok sevdimm.

guguk kuşu dedi ki...

şarkı ve keman bir harika, alexandra ise bir içim su:)

özii dedi ki...

Hem de ne su :)))

Belgin dedi ki...

Noluyo kizlar, sulanmiyalim:))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

tık tık..şarkıyı dinlemeye geldim gene ben.

guguk kuşu dedi ki...

amaaaan belgin ne sulancaz oğlumuz yaşında nerdeyse cık cık

zuzuların annesi dedi ki...

Ben de çok beğendim...Hakkıydı.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Şarkı gerçekten güzel doğruya doğru.Şimdi Hadise'ye ayıp olacak ama:( müzik başlar başlamaz dikkat çekiyor keman da ayrı bir hoşluk katmış.Alexandra çok sevimli bir çocuk.Birincilik hakkıydı bence de....

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ben gene geldim:)yok mu bu şarkıyı indirmenin bir yolu özii yaa?

özii dedi ki...

Hemen göndereyimm...

Primarima dedi ki...

Ben çok sevdım şarkıyı,sözlerini,ismini,müziğini,
solistini, dansları... yani tamamen hakkıydı.

Mehtap dedi ki...

Bende eşime Norveç birinci olur dedim.Kıpır kıpır ve hoş bir müzikti ve şarkıcı çocukta çok sempatikti.Hadisenin ise hasta olmasından mıdır nedir.sene başından beri dinlediğimiz sese sahip değildi.Yine tebrik ediyoruz tabii.İlk beşe girmesini de bekliyordum zaten.