4 Mayıs 2009 Pazartesi

Dip not...

Oldukça yoğun ve stresli bir hafta sonu geçirdim. Yoğun derken ev işlerini saymıyorum bile. Onlar zaten hep var ama ben pek sallamıyorum. Bunun dışında kendimi eve kapattım . Üst üste yaptığım sınavların ve ödevlerin okunması , sonuçlarının internete girilmesi (sistem müsade ettiği sürece tabii)ve acilen her öğrencinin ilgi ve yetenekleri göz önünde bulundurularak ,tek tek değerlendirilip, gözlem formlarının doldurulmasıyla geçti.
( İnanılmaz sıkıcı ! Hem de 160 kişi için tek tek )
.
Sonra yetiştirilmesi gereken bir izlenim yazısı vardı , sağolsun sevgili Purple ‘ım topu bana attı kaçtı , yoğunluk filan hak getire. “Yazarsın yazarsınnn” dedi , verdi gazı gitti , şirin şey… Karaladık bir şeyler bakalım. Ne çıkacak ? Ayrıca hazırlamam gereken özel bir çalışma daha varken , bütün gün içim içimi yiyerek panik atak durumlar gösterdim . Bir süre “dokunmayın bana” şeklinde saatli bomba gibi gezindim . Gece saat 02 :00 civarı herşey bitti de , bende hafifledim.

Sınav kağıtlarını okurken de , bana özel bırakılmış dip notlarla karşılaşınca hem gülümsedim , hem de söylendim.

** Sınav kağıdının en sonuna “ BAŞARILAR DİLERİM ” yazmıştım. Çok sevgili öğrencim kibarlık yapmış ve buna cevap verme gereği duymuş. Keşke bunun yerine soruları cevaplasaydı ama onları da boş bırakmış. Bir de kocaman harflerle süslü süslü yazıp , epey zaman harcamış .
Güler misin , ağlar mısın?
.
SAGOLUNNN HOCAMMMMMM . THANK YOU !
.
** Başka biri de , sorunun cevabı yerine , epeyce uzun cümlelerle cevaplayamayışının nedenini açıklayıp , azıcık dert yanmış. Aynen yazıyorum “ Bu konuya hiç bakmadım ki , hem bakcam da nolcak !!! İşime yaramaz ki ! İşte böyle şeyler yüzünden yazılılarım hep düşük geliyoo. Off yaa ağlıcam ! Çalışamadım ki ...hüngürt…

Eee ben ne diyim , şimdi bu kıza ? Çalışsaymışsın kızım , hem işime yaramayacak dediğin o şey , gerçekten işine yaramayacak olsa , zaten karşına getirilmezdi. Sorularımız eziyet amaçlı değil ki , hayatın içindendir güzel çoooocumm....Bugün de bu cümlesini ona hatırlattım , ama dedi ki “ Babaannemle mi konuştunuz? ” :)))

21 yorum:

SMİLENA dedi ki...

alem bu öğrenciler...
bak sen neler yazmışlar...

zuzuların annesi dedi ki...

Çalışanı allah sever Öziicim...
Ha gayret:)Sen hepsinin üstesinden gelirsin.Nitekim gelmişsin...
Öğrencinin çalışamama bahanesine ise bittim:)
Bu arada acaba Mudanyadamısınız siz güzel bayan? Bana yazdığın yorumda''Ama amaaa , sen Mudanya'ya gelmişsinnn olur mu Banum yaaa...''demişsin de?
O kısmı anlayamadım ben?:P
Öptüm seni.

#fatma# dedi ki...

hiiç böyle şeyle yapmayan biröğrenci olarak öğretmenlerime karşı içim çok rahatblogumda sizin için bir ödül vardı ama :))

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok yorucu olmuş,sonuçlar iy olursa belki değer diyecem ama...baksanıza neler yazıyorlar,sevgiler

Biraz dedi ki...

O kagit okuma isi filan hakikaten cok baydirici bir durum...bazen sanki hic bitmeyecek gibi galiyor..burada donem gecen hafta bitti ve evvelki hafta sabah 3e kadar kagit okuma ve notlari dosyalara girme ile ugrastim...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ben dedim yardima geleyim okumaya diye ama cocuklara bol keseden puan dagitirm dye korktun di miii?:P

Adsız dedi ki...

çocuklar işin eğlencesindeler :))

özii dedi ki...

** Smilena , görsen daha neler çıkıyor. Bunlar dün elime geçti taze taze...

** Banucum , aynen öyle. Haberim olsa 5 dk gelir , nefes alırdım bak boğulmuşum di mi :P

** Fatmacım biliyorum , biliyorum da bakma sen bana , mim konusunda tembelim azıcık :P

** Dün bugün teşekkürler ama sonuçlar pek sevindirmedi.

** Biraz ,bazen o kadar bunalıyorum ki , inan toplama bile yapayacak hale geliyorum .

** Frambuazım sen gez Tirilye'ler de bir de kağıt okuyacaktım de dimiii :(

Belgin dedi ki...

Caliskan arkadasim benim, demek gec saatlere kadar ugrastin, takdir ettim valla:))
Cocuklarin bahanelerinede bayildim:))
Öptüm canim:))

özii dedi ki...

** Aynen Gülcan , işte en çok da buna kızıyorum ya birazcık ciddiye alsalar olacak zaten.

** Belgincim acaba çalışkanlıktan mı yoksa biriktirdim de tembellikten mi böyle gerildim :)

manii dedi ki...

Ohh valla hem çalışmamışlar hemde sana not yazıyolar,acıma valla çalışsınlar,biraz benimkininde kulaklarını çeksen gelsende özii ablası

Adsız dedi ki...

Öğretmenliğin cilveleri de bu olsa gerek.ne güzel monotonluktan kurtarıyor bu tür yaşananlar.
Sevgiler.

Paşa dedi ki...

ne güsel anılar la doluyorsunuz:))babannemlemi konuştunuz cümlesine bayıldım zavallım ya:)

Aşk Meleği dedi ki...

zamane öğrencilerine bak sen :) ey allahım ya biz korkardık valla hocalardan, bunlar iyice abartmışlar, Allah sabır versin arkadaşım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, sana kolay gelsin. Yoğun bir hafta evet.Öğrenci notlarına çok güldüm.Biz öğretmenler daha meslek hayatında çok karşılaşacağız.Bu çocuklar alemler :))

GeCe dedi ki...

neyse geçmiş bitmiş valla 160 öğrenci nedir ki diyesim geliyor tatile gittim ama yanımda sınav kağıtlarımıda götürmüştüm

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çocuklar alemler gerçekten.Sahi senin bu yoğunluğun ne zaman bitiyor.Ankara'ya gelecektin hani Mayıs'ta noldu?

parka dedi ki...

Özim ver şu çocukların sınav kağıtlarınıda, bir gün Hamdi Bayaya okutim. Senin notun pek kırık, helak oluyor çocuklar elinde. Sonuçta zamane çocukları, anlamak ve notları pek bol tutmak lazım. Bak kağıdı boş bırakmadan sonuna manzume bile eklemişler haylazlar. Şimdikiler bir alem canım. Sanakolay gelsin, inan zor iş bu :)

özii dedi ki...

Hamdi baba okuyacak he? Uyy desene hepicigi 100 alacak.

Cocukla Cocuk dedi ki...

geç saate kadar yorulmuşsun, öziicim. boş kağıt yerine mani mi düzer oldu öğrenciler, epey gelişmişler onlara da ayrı vakit gidiyordur, en azından meraktan bakarsın. Kolay gelsin canım.

Adsız dedi ki...

Benim de "başarılar" ifademin altına gayet kibar bir şekilde "Teşekkür Ederim öğretmenim" diyen yazan bir öğrencim olmuştu ...Yalnız onun kâğıdı fulldü...O yüzden çok mutlu olmuştum...Kıskandırmadım değil mi?Bu da 1.kademe okutmanın avantajı...Sıkıyorsan hem cevap versin hem boş yazsın hee.