1 Mayıs 2009 Cuma

Biliyor musunuz?

Baktığınız , okuduğunuz bu sayfa , bu ekran var ya , aslında yok. Ben gerçek değilim , insan , hiç değilim . Sadece yönlendirilmiş özel bir bilgisayar programıyım. Konuşurum , dinlerim , düşünürüm , gülerim , ağlarım , yazarım , yardım ederim , severim , üzülürüm , değer veririm , anlarım . Hem de çok iyi anlarım .

Ama her program da olduğu gibi , benim de zayıf bir noktam var. Duygulardan yapılmışım. İşte bu yüzden de o program çöktü , hem de acıyla sarsılıp çöktü...
.
Zaten , virüsler hep böyle değil midir ? Amaç o programı alt üst etmek. Artık formatlanır mııı , bilemiyorum.

21 yorum:

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Hayırdır arkadaşım? Ne oldu iyi misin? Var mı yapabilecek birşey?...

öykü dedi ki...

Bunun adı moralsızlık
kırgınlık virüsü
Caresı SEVGİ
gececek ozii
emin ol gecıyor..
sevgılerımle..

zuzuların annesi dedi ki...

Öziim,üzüldüm:(
Boşver canım,boşver değmez!
Sen kendi duygularına sil baştan yapıp temiz bir format at yeter...
Ortalık virüs dolu zaten...
Bak,Domuz gribi virüsü vaaarr,
Kuş gribi virüsü vaaar,
Sonra yaz geliyor,daha bunun sivrisineği vaar,sineği,böceği,
hatta kenesi vaaar:))
Yani daha çoook işimiz var:)
O yüzden topla ve üzme kendini...
Öptüm canım seni.

özii dedi ki...

** Boogiecim "arkadaşım " ne güzel bir kelime değil mi ? Anlamı öyle büyük kü benim için. Ama bilmeyenler de varmış. Yapılacak birşey mi ? Yok arkadaşım gerçekten yok , teşekkür ederim .

** Öykücüm , haklısın geçiyor ama öğretme yöntemi çok kötü ...

** Banucum ben de çok üzüldüm , haklısn değmez belki ama ben değer vermişim işte . Yapmayın böyle hassas programlar diyorum yine yapıyorlar...

İlknur dedi ki...

Ayy ne oldu özicimm.Birimizde başlayınca bu moralsizlik herkese yayılıyor.Acaba bilgisayardan geçiyormu yoksa bizlere...Canını sıkma demekle geçmiyor biliyorum ama sen yinede canını sıkma olur mu???

Belgin dedi ki...

Kuzum, duygusuzlukta cok kötü bir program, duygulu olup aci cekmeyi yeglerim. Bazilari gibi her duygudan, sevgiden yoksun, bir yaratik olmaktansa, insan demeye dilim varmiyor cünkü, böylesi daha iyidir, gececek insallah yakinda:)) Sarilip öptüm yanaklarindan bi tanem:))

Primarima dedi ki...

Programı başdan yüklesek?
En orjinalinden...bırakma kendını diyorum.İyi olmanı diliyorum.

guguk kuşu dedi ki...

Canımcım, ben son zamanlarda bunu 3 kişi için yaşadım. Şimdi çok mutluyum. Bana neleri istemediğimi göstrdiler ben de neyi istediğimi, pamuk kalplimi buldum. Sana öğrettikleri şey için onlara minnettar olmalısın. Şükürsüzlük etme bakiimm:) canım, yaşımız ilerledi ama hala öğrenecek çok şeyimiz var. mesela benim seni sevdiğimi ....

Adsız dedi ki...

Geçeerr geçer daha öncekiler gibi demiş Sezen Aksu.Ben de sana onun sözleriyle cevap veriyorum.
üzülmeye değmez.Sevgiler.

MAVİ UMUT dedi ki...

Öyle veya böyle sistemleri alt üst eden virüsler hep olacak..yapacak birşey yok..güçlenmekten başka.

SMİLENA dedi ki...

özii ne oldu şekercim.rejim seni çökertmesin.hemen kocaman bir çikolata al kendine.sonra onu gözünü kırpmadağan bitir,dışarı çık denizi seyret .mis gibi havayı içine çek.bak iyi gelecek....
yapabileceğim bişey varsa .herzaman yardıma hazırım.her nekadar az görüşsek ve özellerimizi pek paylaşmasak ta .burdayım....

Adsız dedi ki...

üzüntüne her ne sebep olduysa bir an evvel geçmesini diliyorum. moralini yüksek tutmaya çalış...

Paşa dedi ki...

hayırdır umarım şu an iyisindir_?

papagangibi dedi ki...

çok sıkılmış canın :(. umarım bir an önce geçer...

Cocukla Cocuk dedi ki...

ozii hayırdır onemli bir sey degildir umarım, sağlık sıhhatte bir sorun yoksa geri kalan her sey hallolur emin ol...iyi haberler bekliyoruz

özii dedi ki...

Yorumlarınıza teşekkür ederim arkadaşlar. Biliyor musunuz ? Ben hepinizi çok seviyorum.

Beklemediğim ve hak etmediğim bir durumla karşılaşmak ve hiçbir şey olmak , beni çok üzdü.

Belgin dedi ki...

Canim benim yaa, kiyamam ben sana. Ama biliyormusun, vardir bunda da bir hayir, bekle gör (Tecrübeyle sabittir). Canim benim, üzme kendini, gececek, sende bu olaydan bir seyler ögrenmis ve güclenmis olarak cikacaksin:))
Sarilip öptüm güzel yanaklarindan:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım yaaa ne oldu. Dilerim her ne seni üzdüyse biran önce hallolur. Üzme kendini.Bu hayatta hiçbirşey üzülmeye değmiyor bazen. Yeterki umut dolu ol sen. Güçlü ol...

Skywolfyx1 dedi ki...

beyaz tavşanı izle :)

özii dedi ki...

peki :)

GeCe dedi ki...

canım üzülme buda gelir bu da geçer ağlama