11 Mayıs 2009 Pazartesi

Doğum günü diye...

Bugün Anneciğin doğum günü . Ben de fazla duygusal bir olaya girmeden doğum gününü yeniden kutlamak istiyorum.
.
Dün oldukça yoğun ve duygulu anlar yaşadığından , duygu içeren yazıları okuyamadığını , gözlerinin dolduğunu bu yüzden de babacığı okuyucu tayin ettiğini ifade etti. Peki madem ki öyle , bende böyle yaparım. Babacıkkk , anneciğe de ki ; “özilin diyor ki :
.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNECİĞİM , SENİ ÇOKKK SEVİYORUMMMMMM . İYİ Kİ DOĞMUŞSUN , İYİ Kİ ANNEM OLMUŞSUN , İYİ Kİ DE BİZLER SİZİN ÇOCUKLARINIZIZ. DAHA NE OLSUN ...İKİNİZİ DE ÖPÜYORUMM. de olur mu?

11 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

sevgili özilinin anneciği;
iyi ki doğmuşsunuz da öziyi doğurmuşsunuz. benden size kocaman öpücükler, sevgiler, tebrikler:))

GeCe dedi ki...

ben de kutluyorum anneciğini doğum gününü

Handan dedi ki...

Öziiciğim annenin doğumgünün kutlu olsun. Daha nice güzel senelere...

Belgin dedi ki...

Teyzecim dogum günün kutlu olsun:))
Allahim evlatlarinla, torunlarinla, bütün sevdiklerinle saglikli, mutlu ve uzun bir ömür nasip etsin:) Öziim seni de öptüm kardesim:)
Sevgiyle kalin

ruhdagı dedi ki...

Annenin doğum gününü kutlar, yeni yaşını sağlık ve güzelliklerle dolu geçirmesini dilerim.
Sevgiler.

zuzuların annesi dedi ki...

Öziim,iyi ki doğmuş anneciğin...
Ve iyi ki seni de doğurmuş:)
Sevgiler canım.

Unknown dedi ki...

öziciğimin annesini mi doğmuş ne iyi etmiş hem doığmuş hem de öziiyi doğurmuş...
sağlıklı sevdikleriyle geçen huzurlu bol bereketli ömrü olsun inşallah :)
ellerinizden öperim...

Adsız dedi ki...

ne güzel bir zamanda doğmuş anneciğin. mayıs ayı, ilkbahar mevsimi.. iyi ki de doğmuş. ben de kutluyorum..

Anne İş'te dedi ki...

Sevgili Özii;
Annenin doğum gününü kutlar,nice yıllar dilerim ve bu vesile ile de zor günlerimizde esirgemediğin duaların ve iyi dileklerin için teşekkürlerimi bırakmak istedim:)))

Adsız dedi ki...

Annenin doğum gününü kutluyorum .Benim için de özel bir gün .Çünki Çağınında doğum günü.Saime ablaya çokkkk selam İLKSEN

Adsız dedi ki...

Anneciğinin doğumgünü kutlu olsun.sağlıklı,mutlu,huzurlu,neşeli,enerjik sevdikleriyle birlikte niceee yıllar diliyorum.