27 Mayıs 2009 Çarşamba

Yoğunun yoğunu...

Okulların son haftası demiştim . Yoğun demiştim. Cidden de çok yoğunum . Öyle ki 5 dk. ayıracak vaktim yok . Yani çıldırmaya az kaldı modundayım. Kimbilir , belki de çıldırdım ben anlamıyorum. Yoksa bu yüzden mi bu kadar sinirliyim ? (Eeeeevetttt.... dedi iç ses)

Sabah olunca aynı tempo bir kaç gün daha devam edecek. Ve sanırım ben bayılınca daaaaa , her şey sona erecek :)) Yani eve gelip de , şööööyle rahat rahat oturup blogları okumayalı 1 hafta olmuştur . Ne var , ne yok meraktayım ama bir kaç gün daha bakamayacağım için üzgünüm.

Eve gelince bir kaç iş , yemek vs. derken koştura koştura doğruuu kursa gidiyorum. Ve akşam 21:30 'larda ancak evde olabiliyorum. Bu yoğunlukta tek derdim zamansızlıkken , bu kurs olacak iş değildi ya neyse ... En azından , istediğim bir şeydi , web sayfası hazırlamak işi. Gerçi bizimkisi çok profesyonel bir şey değil ama yapılan çalışmalar çok eğlenceli . Az da olsa fikir sahibi olmak güzel. Şimdilik benden rapor bu kadar , hadi ben gittimmm çünkü çokk yorgunum.....

14 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

süperr bişey web tasarımı yapmayı bende çok isterdim..

Biraz dedi ki...

Boyle kosturmali olunca insanin icinden bloglara bakmak gelse de bakamamak eksiklik hissettiriyor degil mi?
Ben de bu ara boyleyim aslinda...cok cok kolay gelsin. Sevgilerimle

Handan dedi ki...

Dayan, az kaldı...

Unknown dedi ki...

sık dişini bebeeeeem :)) (inanmıyorum hiç oldu mu katlettim Türk Dilini yazımını)

bu arada hiç olmazsa eğlenceli birşeyler öğreniyorsun ve sayılı gün de çabuk geçer :)

Belgin dedi ki...

Kolay gelsin kuzum, insallah cabucak gececek bu yogun günler, sende dinlenme firsati bulacaksin canim benim:))
Hadi bende öptüm kactim:)

İlknur dedi ki...

Kolay gelsin san özlemcimm.Biran önce bekliyorummm.Çabuk gelll olurmu???

Adsız dedi ki...

kolayyy gelsinn.

GeCe dedi ki...

kolay gelsin canım boş bir ara hangi programlarla neler öğrendiğini de yaz merak ettim

yakında hepsi bitecek işlerin az kaldı dayan

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bu kurslar akşam saatine gelince çok gıcık oluyor biliyorum :(
ha gayret az kaldı...

Belgin dedi ki...

ÖZLEDIIIIIIIIIMMMM SEEEEEENIIIIIIII

Adsız dedi ki...

web sayfası hazırlamak benim de çok istediğim bişey... :) ne güzel. ama bu zamansızlıkta zor oluyodur tabii. neyse okulların son haftası nasılsa. umarım çabuk atlatırsın bu günleri.. :)

Primarima dedi ki...

SAKİN OL :) BULDUGUN İLK FIRSATTA DİNLEN AYRICA:)SEVGİLER...KOLAY GELSIN.

Paşa dedi ki...

o yoğunluk bendede var hırrrr..

edağ dedi ki...

evet canım yoğun olduğun her halkinden belli internette de göremiyorum seni hoş kendime bakacak olursam senin kadar olmasa da ben de yoğun sayılırım... turnuvaya gelmeyi istiyorum ama sanıyorum ki gelemeyeceğim :(