9 Mayıs 2009 Cumartesi

Yorumlarınıza cevap olarak...

Yorumlarınıza , duyarlılığınıza çok teşekkür ediyorum. Ve izninizle yayınlamak istemiyorum . Bu kez benim olsunlar , bana özel olsunlar istiyorum. Tek hatamın da , fazla değer vermek olduğunu biliyorum. Ben böyleyim işte , ne yapabilirim ki .
.
Bana kızmakla haklısınız , biliyorum . Belki çok uzattım , belki de çok sıktım ama konuşamadıklarımı döktüm , iyi oldu . Yine de hafif geçiyorum , bazı şeyleri. Sevmiyorum bazı duyguların içimde kalmasını ...
.
Birinin canı ne kadar yanarsa yansın , ne kadar büyük acılar çekerse çeksin , en kötü anında yanında olabilmektir önemli olan . Asla acıyı onun gibi yaşayamayız ama ne hissettiğini gerçekten hissedebiliriz , anlarız , dinleriz hem de hiç sorgulamadan , paylaşırız, çünkü önemseriz . Ama sonuç itibariyle ne desek boştur , acıyı yaşayan o'dur. Hafifletmek istemezse hafifletmez , acısını yaşar hemde sonuna kadar. Peki , biz neden yanındayızdır? Çünkü acıyı yaşayana göre bir adım öndeyizdir , daha sağlıklı düşünebiliriz , destek olmak için varızdır , ANLAMAK için varızdır , herşeyden öte bencilllikten çok ama çok uzağızdır , sevdiğimiz , önemsediğimiz için varızdır. Önemli olan o an , dostunun yanında olduğunu bilmek ve var olmasıdır zaten. Ya hiç olmasaydı ...

5 yorum:

öykü dedi ki...

Dostlar bunun ıcın varlar
ıyı gunde kotu gunde
kotu gunde kendımızı bıraktıgımızda
onlardakı taze gucle kolumuz olurlar gozumuz..
ve aldıgımız enerjıyle yenıden hayata donusumuz olurlar..
ıyı kı varlar
ıyı kı varsınız
sevgılerımle.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

du bakayim ozim napmis dedim girdim ama ben yokken biseyler olmus hayatinda:)) kacirmisim. okudum asagilara dogru iyi iyi bizim hayirlizligimizla ilgili degilmis dedim sonra:))
madem yayinlamiyorsun bende konuyla ilgili yorum yapmiyorum:)))
saygilar efenim:)

nimet

SMİLENA dedi ki...

gerçekten canın çok acımış.dediğim gibi bir köşede duruyorum.her zaman seni dinlemeye hazır,ve elimden geldiği kadar yardım etmeye.dilersen paylaşabilirsin benle.sadece elti olarak değil bir dost gibi.tabii eğer dilersen.
seni seviyorum..

özii dedi ki...

* Öykücüm teşekkür ederim biliyorum bu duyguyu. Ve biliyor musuz, bana da çok iyi gelir. İyi ki varsınız gerçekten...

* Nimetim sen nerelerdesin hakkaten ? Cezalandırcam bak seni :) özledikk senii , kaybolmaa

* Smilenam canım biliyorum , zaten boşver eltiliği o çok komik . Biz diğer eltilerden daha farklıyız . Tek sorun bir araya gelemiyoruz.Gelince de çocuklar hır gür derken , iki lafı bir araya getiremiyoruz. Seni ne zaman alayım gidelim bir akşam , ne dersin?

GeCe dedi ki...

herhalde çok sevdiğin biriydi bu kadar yandı canın