9 Mayıs 2009 Cumartesi

Olmadı , olamadı...

Şimdi Ankara'da olabilirdim. Bütün günümü arkadaşlarımla oyun oynayarak turnuvada geçirebilir , stresimi atabilirdim . Akşam arkadaşlarımla olabilir , kahkahalar atabilir , değişik bir hafta sonu yaşayabilirdim . Ama olmadı , olamadı ... Yine engel koydum kendime , o yüzden de keyfim kaçtı .

Yarının Anneler Günü olması sebebiyle , iki anne ziyaretini de engellemek istemedim , ağır basan yanı buydu. Böyle durumlarda hep ikiye ya da üçe bölünmek isterim . Hiç birşeyden geri kalmamak , hem kendimi hemde sevdiklerimi mutlu etmek isterim. Ama mümkün mü ? Değil işte. Yapamadıklarımın aklımda kalması kadar da , kötü bir duygu yok. İşte bu zamanlarda daha da negatif oluyorum galiba...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

başka bir zamana öziicim keyfinin senin yerinde olduğun bir dönemde...
ben seni bekliyorum :)

özii dedi ki...

İnşallah Fundacım nasıl isterdim bir bilsen :(
Yok bugün dünya bana dar nefes alamıyorum.

Unknown dedi ki...

saçmalama ne demek nefes alamıyorum filan benim migren hikayesine dönme sende...
boşver var bunda da bir hayır gör bak valla :)
bozma hiç birşey için moralini sakın sakın !

ruhdagı dedi ki...

Daha rahat bir zamanda programını yapıp bol keyif alman dileğiyle :)

Sevgiler.

denizanasi dedi ki...

bazen diğerlerinin mutluluğu daha önemli oluyor. haklısın. ama bu gercekten özel bir gün.. başka zaman acısını çıkarırsın :)

GeCe dedi ki...

bence birgün önceden kutlayıp gidebilirdin bir anne olarak kendine böyle bir hediye verseydin keşke