27 Kasım 2013 Çarşamba

Bugünden...

Bugün sakin bir günümdeyim. Herhangi bir negatiflik hissetmiyorum. Genelde stresli olur bir şeyleri yetiştirme , gitme - gelme telaşı içinde olurum ama bugün yapmak ve yetiştirmek zorunda olduğum olduğum hiçbir şey yok. Kısacası herşey keyfi ...

Ders çıkışı genelde yorgun olur , kanım çekilmiş gibi hissederim ama bugün öğrencilerim de içlerine canavar kaçmış gibi değillerdi  :))))) O yüzden çok yorulmadım. Günlerdir yağan yağmur sonrasında havada sakin ve güzel. Bende eve gitmedim. En sevdiğim cafeye gelip , en sevdiğim cam kenarına oturup , en sevdiğim müzikleri dinleyerek , en sevdiğim blogları okuyarak , en sevdiğim kahveden yudumlayıp , en sevdiğim denizi de izlererek yazı yazmaya karar verdim. Hatta yazdım okudunuz bile ...
 
Ben daha bu yazıyı yazarken hava sakin demiştim ya , galiba fırtına öncesi sessizlikmiş. Şimşek çakmaya , gök gürüldemeye başladı ve yine yağmur...
 
Elektrik de kesildi cepten yayınlıyorum. Olsun bu da başka bir keyif...


 

4 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Öziimmm♥♥

özii dedi ki...

canımm :))

Handan dedi ki...

Hava bugün bize feyk attı Öziicim. Olsun keydini yapmışsın ya:-) Ben gidip şu çamaşırları toplayayım bari, gümbürdemekten bir hal oldu :-)

özii dedi ki...

:)) yağdı yağdı yine düzeldi sende kurtardın galiba. ..