13 Kasım 2013 Çarşamba

Olmasa mesela...

Günün sonunda olmasa şu işler derken yorgunlukla hayal dünyasına dalmışım. Zaten işler hiç değişmiyor , hatta bazen artarak devam ettiği de oluyor. Sonunda bir yerlerde raydan çıkıp herşeye boş vermem gerekiyor ama böylede gitmiyor. Birinin kontrolü hep elinde tutması şart ve o da ben oluyorum...

Mesela , ev sürekli toplu olsa, herkes aldığı şeyleri yerine koysa ,  ben herkesin peşinden dolaşıp dır dır etmesem , hergün hergün yemek yapmak zorunda olmasam ya da "bugün ne yiyelim? " diye düşünmesem. Yemek yapıldığında da " yine mi aynı şeyi yiyoruz " ya da sebze ağırlıklı yemek görünce " yine mi yemek yok" demese biri. Pazara gitmesem mesela. Aslında çok severim renk renk , çeşit çeşit sebze meyve arasında gezmeyi ama alış ve taşıma kısmı olmasa. Ev süpürmek , silmek gibi bir iş olmasa...

Sonra lavabolar , tuvaletler ve banyo temizlenmek zorunda olmasa...Her sabah yataktan kalkıp pijamaları katlayıp , yatağı yorganı toplamak olmasa . Çamaşırlar hiç kirlenmese mesela , yıkamak zorunda olmasam. Ya da onları renkli-beyaz diye ayırmak zorunda kalmasam. Şampuan mı bitmiş , sabun mu bitmiş , tuvalet kağıdı , peçete mi azalmış , bunları ben fark etmesem mesela.

Ütü de olmasa, herşey atılıp yenilerini alınabilse. Kimse " Çorabımın teki nerdeee? "  demese. " Yatağının altına bakkk" demek zorunda olmasam mesela...Daha neler var böyle saymakla bitmez. O da olmasa  , bu da olmasa mesela. Yakındır psikopata bağlanmaya  :)) Duyurulur...

10 yorum:

nrhnmrl dedi ki...

Ben de istiyorum bunların olmamasını hem de canı gönülden ama biliyorum ki nafile :)
Sevgiler

Handan dedi ki...

Ah ne güzel olurdu Öziicim.

özii dedi ki...

** nrhnmrl ; Ne yapmak lazım ? Ya sesimizi çıkartmadan kuzu kuzu devam ya da psikopata bağlanalımm...

** Olurdu valla handanım... Ben iyi değilim bu işlerle valla bak çok sıkılıyorummm...

özii dedi ki...

Bir de okul işi var . Eve dünya kadar iş taşıyoruz. Sınav hazırla , oku , sisteme kaydet vs vs.. Angarya mı yok yığınla...
Bağlandım galiba sankiii :))))

maviada dedi ki...

Jetgiller! :)

özii dedi ki...

** bencede jetgiller olmak lazım...

ferulago dedi ki...

bazen kendimi klonlamak istiyorum ama kaça kadar çıkabilirim acaba :)

özii dedi ki...

** Ferulago , ahtapot olmak lazımmış bir kafadan bir sürü el :)) ama kafada taşımıyor bazen...

GriDongu dedi ki...



Şiirler


A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Şairler


A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Sizler


A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z


Rahat

Şu kavga bir bitse dersin,
Acıkmasam dersin,
Yorulmasam dersin;
Çişim gelmese dersin,
Uykum gelmese dersin;

Ölsem desene!

Orhan Veli

özii dedi ki...

Gri döngü :)) demem :)))))