30 Kasım 2013 Cumartesi

Kendiliğinden...

Daha öncede çok bahsettim , çok dinledim , çok paylaştım...Ümit Sayın 'ı  söz , müzik , beste ve yorumlarıyla çok severim. Şimdi yeni solo albümü " Kendiliğinden " ile yeniden bizlerle olduğu için çok mutluyum. Albümün hikayesi paylaşmak istiyorum.
 
Ümit Sayın 'ın facebook sayfasından alıntı yapılmıştır.
 
ALBÜMÜN HİKAYESİ 

 9 yıldır solo albüm yapmayan ve en son 2011′de çıkardığı söz-müzik:ümit sayın isimli düet albümüyle karşımıza çıkan Ümit Sayın ‘Kendiliğinden’ isimli yeni solo albümüyle dinleyici karşısına çıkıyor.


Bir çok ilklerin yaşandığı albümde , sanatçı albümünü kendi firması ÜMİTS ' ten çıkartmış aynı zamanda ilk defa bir albümün yapımcılığını ve prodüktörlüğünü de üstlenmiştir. ‘Kendiliğinden’ albümü 4 yıl ön hazırlık ve 10 aylık stüdyo çalışması sonucunda meydana getirilmiş ve Ümit Sayın’ın ilk akustik albümü olma özelliğini de taşımaktadır.
 
Albümde 10 yeni şarkı mevcut olup ,tüm şarkılar Ümit Sayın’a aittir. Şarkılar yaratım sürecine göre sıralanmış ve şarkı aralarına koyulan efektlerle birbirine bağlanmış ve zenginleştirilmiştir.Efektlerin bu şekilde kullanımı açısından bu da Türkiye’de bir ilktir.

Sanatçının 2004-2007 yılları arasında ürettiği şarkılardan oluşan albüm,dinleyiciye ’3 yıl süren 1 gün’ hissiyatıyla sunulmuştur.Dinleyici , efektlerle ,sanatçının yaşadığı ruhsal iniş-çıkışları daha yakinen duyumsayacaktır. Sanatçı bu durumu şu sözleriyle özetlemiştir:

“Kendiliğinden albümü , acı , delilik ve ölüm girdabından umutla , sabırla, zamanla ve Allah’a sarılarak kurtuluşun hikayesidir.”
 
Kendiliğinde albümü ,Türkiye’de üretilen modern Türk müziğine, yeni bir bakış açısı, sağlam bir nefes ve uzun vadeli dinlenebilir müzik lezzeti katacaktır.
 
Klip Bilgileri:
Albümün ilk klibi , hikayeninde başlangıcı olan ‘Biz Kopamayız’ isimli şarkıya çekilmiştir.Yönetmenliğini Koray Kasap’ ın üstlendiği klibin çekimleri,tamda albümün ismi gibi ‘kendiliğinden’ oluşan bir doğa şaheseri Kapadokya’mızda yapılmıştır. Klip,izleyiciye görsel bir sonbahar şöleni sunmaktadır. Sanatçı bu klip için, “ilk defa bir klibimde kendimi sevdim” demiştir
.


 
Heyecanla klibini bekliyorum...


Hiç yorum yok: