10 Mart 2014 Pazartesi

Kızım bi geliversen...

Ne kadar istemesemde , aklım okulda , öğrencilerimde kalsa da 1 hafta raporluyum işte. Ve bu süreci dinlenerek geçirmem gerekiyor ki biraz iyileşme gerçekleşebilsin. Ayak bu , kullanmayayım diyemiyorsun ki,  teki de beni taşımaya yetmiyor... 
 
Sabah baba-oğul evden gidince koca ev bana kaldı. Gecenin verdiği uykusuzluk ve huzurluk nedeniyle dönüp uyumaya devam ettim. Yeniden sabah olduğunda saat 11:30 olmuştu ki biraz daha dinlenmiş hissettim. Sonra kalkıp yavaştan kahvaltımı hazırladım. Hiç adetim olmadığı halde kendime çay demledim. Çok severim  Lipton Eearl Grey  Bergamot aromasını. Üstelik ilk kez şekersiz içmeyi de başarabildim. Aferin bana...
 
Sonra aklımdan şu geçti. Kızım şu odaları havalandırdıktan sonra yatakları toplasan. Ortalık perişan olmuş , bi süpürsen , bi silsen sonra beraber yemek yapsak vakit kalırsa şu birikmiş ütüleri de yapsan... demek isterdim ama diyecek kızım yok. Yardım lazım ama bana. Haliyle ayağımı uzatıp oturdum. "Sakın ola evi süpürüp silmeye kalkma" emri verildi sabah. Emir büyük yerden şimdi yapsam olmaz :)) Şimdi de çok ayakta durmamı gerektirmeyecek bir yemek bulup yavaştan mutfağa gitmem gerek...Yakındır dönüş saatleri ...Beynimi mi yesinler yaniii ?
 
 
 
 
 
 

2 yorum:

Handan dedi ki...

Sana da oluyor mu normalde kılımı kıpırdatasım gelmez ama yapmamam gerekiyorsa elimi her şeye atmaya çalışırım:-) Ama sen atma, dinlen bakiim...

özii dedi ki...

Yok yok ben yapmıyorum :)