15 Ekim 2007 Pazartesi

Anne stresss at ( tı )

Şu aralar evdeki gündem konusu hep ege , hep ege ..... Ala , elele , at , al , lale , ela , atlat , alet... gibi kelimeleri hem yazmayı , hem okumayı öğrendik . Son hızla devam ediyoruz ödev yapmaya , kafaları yedik o da ayrı mesele tabii. Bizim öğrendiğimiz kırk yıllık " le " harfi , şimdiler de " " sesi , " te " harfi de " " sesi olarak veriliyor. Tı .. tı .. diye diye komedi olduk yaa...
Yazdın mı? , Çizdin mi? Ödevler yapıldı mı? , Harfler düzgün mü? ...... Falan filan derken ... İnanın başka kelimeleri kullanmayı özledim.
Sabahları desen , o da ayrı bir fasıl zaten .... Hadi annem uyan , kalk , yüzünü yıka , dişlerini fırçala , kahvaltıya gel , çabuk ye , oyalanma , giyin , servis gelecek acele et , dikkat et ....Hadi , hadi çabuk çabuk çabukkk derkennnn ben çok yoruldum ama yaaa......offfff offff
Neyse yavaş yavaş aşıyoruz sanırım , birşeyler ortaya çıkmaya başlamış ne dersiniz?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bizim ilk senemiz geldi gozumun onune :) guldugume bakma. kizim da ben de ne buhranlar yasadik. sene sonu geldiginde anca soktu okumayi. nerdeyse umudumu kaybediyordum :)geciyo sekercim, hepsi geciyo. ama yerine yenileri geliyo :) sakin gardini dusurme, aynen devaaaaammmmmm....