6 Şubat 2009 Cuma

Eve dönüş...

Planımdan vazgeçmedim , Ankara'ya geldim . İyi ki de gelmişim . Hatta ya bugün ya da cumartesi günü için dönüş planı içerisine girdim bile. Ama şimdiden gözümde büyüdü . Hâlâ ışınlanma olayından da "tık" yok. Hal böyle oluncada tın tın yola devam :) Deli edecekler beni...

Otobüs yolculuğum düşündüğümden daha da kabus gibi geçmişti , şimdi dönüş yolu bunun katmerli hali gibi olacak . Çünkü ,küçük beyimizin dünden beri baş ağrısı , hafif ateş ve huysuzluk gibi belirtileri var. Hal böyle oluncada sürekli bir mızıldanma söz konusu. Dilerim sabaha daha iyi olur.

Ankara gezimizin en önemli kısmını elbetteki Anıtkabir ziyareti oluşturdu. Yoğun duygulu anlar yaşayarak , Ata'mızı andık. Sonrasında arkadaşlarımızla buluşup , çok keyifli anlar yaşadık. Güldük , eğlendik , hoşça muhabbetler ettik. Hoşlanmasam da kapalı ortam gezilerinin vazgeçilmez mekanlarından olan alışveriş merkezi gezileri yaptık ama amacımız mağaza gezmek , alışveriş yapmak değil , yine arkadaşlarımızla zaman geçirip , yemek , kahve gibi paylaşımlarla bir arada olmaktı . Önemli olan bu anlardan keyif almaktı zaten. Bu da yeterince güzeldi . Ayrıca tüm bunların dışında , en önemli şeylerden biri de , blog arkadaşlarımdan 2 tanesini tanıma fırsatım olmasıydı. Bu nedenle de çok mutluyum. Birisi dünya tatlısı eşiyle geldiği için , diğeri de tatlı kızından zaman ayırıp geldiği için çok çok teşekkür ediyorum. Çok güzel anlardı...

Bu arada internetten 2-3 gün uzak kalmak , zaman zaman iletişim sorunu yaşamak da bilgisayarın , hayatımızın önemli bir yerinde olduğunu , bir kez daha farkettirdi. Hep bir şeyler eksik gibi hissettim...Ve bulduğum ilk fırsatta değerlendirme yoluna girdim . Kısa ve hızlı ziyaretler yaparak geçtim . Toshimi de çok özledim , umarım düzelmiştir , evden görüşmek üzere...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi ki gitmişsiniz. anıtkabir fotoğrafları isterim ben ona göre :)) umarım Ege çabuk iyileşir. iyi yolculuklar :)

İlknur dedi ki...

Tanışmak nasip olmayacak herhalde bu seferde inşallah bir daha ki sefere....

SMİLENA dedi ki...

hoş geldiniz.demek blog arkadaşlarınızla görüştünüz ne güzel.ge hastamı yoksa.geçmiş olsun.görüşürüz.öptüm ikinizide..

Handan dedi ki...

Tebdili mekânda hayır vardır :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

iyi olmuş,okul öncesi motivasyon şart :)
oğluşun mızıkçılıklarıda tuzu biberi olsun :)))

GeCe dedi ki...

güzel geçmesine sevindim resimler isteriz

Adsız dedi ki...

ne demek...bende çok memnun oldum keşke çocuktan daha çok fırsat bulabilseydim...

Primarima dedi ki...

Böyle olmaz, daha uzun anlatımlaaar olsun fotoda isteriz özi :)
Geçmiş olsun sağlıkla dönün evinize.