29 Haziran 2009 Pazartesi

Neden yazmıyormuşum?

Soruyorlar , ne oldu , neden yazmıyorsun ? Ee hadi artık yaz bir şeyler diye... Ama hakikaten yazamıyorum , açıklaması filan yok sadece içimden gelmiyor hepsi bu. Araya giren onca iş , belli ki ilgimi dağıtmış , mesafe oluşturmuş , o yüzden de eskisi gibi yoğunlaşamadım. Hem takip , hem de yazma konusunda . Biliyorum geçici bir durum , olur böyle ara sıra denir , geçer . Oysaki esas şimdi okuma ve yazma zamanıyken , şu bir kaç satır bile canımı sıktı. Neyse başladım bir kere , silme yada taslaklara atma işini yapmadan devam ediyorum.

Hımmm hummm , peki ben şimdi ne anlatacağım , aklıma hiç bir şey gelmiyor ki. Acaba , işlerim bitti de , canım sıkılıyor mu desem , bu tatil böyle geçmez ben kafayı yerim mi desem , okunacak kitaplarım var ama her gün yarın başlarım diye kendimi kandırdığımı mı söylesem , sürekli biriken ve hiç bitmeyen çamaşır ve ütü ikilisinden nefret ettiğimi mi söylesem , sıkıldım çığlık atmak istiyorum mu desem , çılgınlar gibi alışveriş yapmak istiyorum ama param yok mu desem , ben artık tatile gitmek istiyorum ama imkansız mı desem , arkadaşlarımı ihmal ediyorum , çok hayırsızım mı desem , valla ne desem bilmiyorum . Vazgeçtim işte , hiç birini söylemiyorum. Aklıma gelince gelir söylerim…

17 yorum:

İLKAY dedi ki...

Yaz sen yaz... olmadı ci-eee de git ama yaz:)

özii dedi ki...

** Peki İlkaycım ; ci-eee derim anlaştık :))

GüLCaN dedi ki...

evet ama herkese oluyo arada bir. bana da ara ara geliyolar. bi de bi süre blogları okumayınca ipin ucu kaçmış sanki yakalamam artık imkansız gibi geliyo daha da sıkıntı basıyo. neyse ki geçici bunlar.
canımız ne zaman isterse o zaman yazalım en iyisi. :)

arayı fazla açma hee... :)

özii dedi ki...

** Ya evet Gülcan gerçekten ipin ucu kaçmış gibi geliyor, yakalar mıyım dersin :)))

Belgin dedi ki...

Ipin ucunu yakaladin iste, aman SIKI tut, kacmasin yine:)))
Ne zaman canin isterse o zaman yaz canimin iste, biz burada hazir, nazir bekliyoruz okumak icin:))

Öptüm

funda dedi ki...

:))) gel ankara ben seni eylerim valla bak :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

özicim biz yoğun öğretmenlerin yoğunluk sonrası dinginliğe alışamama sendromu bu.Bende de oluştu şekerim :)
vakit bol ,kışın yapamayacağım herşeyi yapmam mümkün ama şimdide bir türlü odaklanamaıyorum yapacaklarıma :(
ben yarın ankara ve izmir seyahetleriyle biraz yol katetmeye çalışacağım ,sana da kolay gelsin :)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

tembeeeeel öziii:)
zaten cuma günü de gelmedin, kcak seniiii:))

izmire geliyorsun di miiiii, bomba gibi bir turnuva bizi bekliyooooor:))

öykü dedi ki...

Arada bir hepımıze bı DUR gelıyor..
ve oylece kalıyoruz galıba..
Suskunlukların uzun surmemesını dılıorum ben
Sevgılerımle.

özii dedi ki...

Gelmişken herkese cevap yazarak bir ısınma turu atayım bari :))

** Belginim bu ipin ucu mu sence ? Tuttum canımcım ...

** Fundaaa önce senin sözün var ama... banane banane önce sen gel işte. beraber yaarız hı??

** Perili köşküm sana bol gezmeli iyi tatiller dilerim bizim içinde gez

** Ruh pastam evet gelemedim cuma günü , bana bazen geliyorlar evden çıkasım gelmiyor işte o gün öyleydi sanırım. İzmir işini inan henüz netleştirmedim ...

** Öykücüm haklısın DUR geldi bende durdum yeşil yanıncaya kadar :)) Sevgilerrr...

Aşk Güneşi dedi ki...

Yeşilin biran önce yanması dileyiğle cicim öpüyorum seni öziim...

Banu Durgunlu dedi ki...

Özii'cim arada olur öyle:)
Deniz havası fazla gelmiş mayışmışsın:)
Gel Bursa'ya bak nasıl canlandırım ben seni:)))Sevgiler...

manii dedi ki...

Bencede tembeeelll özii :))
Bana veriyonuz gazı veriyonuz gazı sonracıma kendiniz çekiliyonuz inzivaya ühüüü...

SMİLENA dedi ki...

ikimiz de dipteyiz ELTOŞLAR...desene.al benden de aynıları var.
şarkı harika

Prima Rima dedi ki...

Burdayım de iyiyim de başka bısey yazma ...ama kaybolma:(

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

canımmm beyaz yalan'ı dinlememiştim daha önce sayende doya doya dinledim...sen yazmaya devam et emi...

Belgin dedi ki...

Öziiim, bu kadar tembellik yeter ha, gel artik, özledimmmmmmmm:))