14 Ağustos 2013 Çarşamba

Homend 'e teşekkür...

Homend ürünlerini kullandınız mı bilmiyorum ama ben kullandığım ürünlerden , özelliklede satış sonrası hizmetlerinden çok memnun kaldım.
 
Bir ürünü alırken markası , fiyatı , satışı , verilen hizmeti ne kadar iyi olursa olsun satış sonrası hizmetler daha iyi olmalı bence.  Satmak için döktüğü dilleri unutmadan , herkes sattığı ürünün arkasında olmalı . Genellikle satış sonrası hizmette pek iyi şeylerle karşılaşmadığımız için bende memnuniyetimi bu şekilde paylaşmak istedim.
 
Kullandığım bir ütü vardı. Bir süre sonra buhar tetiği arıza çıkarttı. Ütüleme işinde sıkıntı yoktu ama şok buhar gerekli birşey olduğundan yardım istedim. Aldığım ürünü kayıt ettirdiğimden bilgilere hemen ulaşılabiliyordu. Ayrıca online yardım adı altında soruna anında çözüm bulabilmek de harika bir kolaylıktı. Karşımdaki kişiyle gerekli bilgileri paylaşıp , ütüyü istersem evden kargo ile aldırabileceklerini , istersemde kendim bırakabileceğimi , bu işlemi de ücretsiz yapabileceğimi söylediler. Güzel bir olaydı . Gönderdim ve beklemeye başladım 4-5 gün içinde mesajla bilgi geldi "onarım tamamlanıp, adresinize gönderilmiştir" diye. Sorun yok gayet güzel , birkaç ay kullandım aynı sorun yine nüksetti. Yine aynı ilgi alaka , aynı işlemler , ütü gitti geldi. Yine sorun yok. 
 
Sonra yine oldu derken maille kendilerine ulaşıp durumu anlattım. Önce tamir edelim , yine olursa değiştirme sözümüz var dediler ama aynı ürünün 3.ye aynı arızası olması durumunda ürün değiştirme garantilerinin olduğunu biliyordum. Bunu dile getirerek bu kez değişim talep ettim. Talebimi olumlu karşılayarak yeni ütümü adresime gönderdiler.

Sadece satış için değil , kendilerini kanıtlamak için yapılmış bir adım bu. Ürünümüzle her zaman her şekilde yanınızdayız mesajı. Bu nedenle Homend' e göstermiş oldukları ilgi alakadan dolayı tekrar çok teşekkür ederim. Müşteri memnuniyeti en iyi reklamdır bence.

Bu arada buharlı pişirici de bir harika...

Hiç yorum yok: