13 Temmuz 2014 Pazar

Diyet hikayesi...

Birisi diyete başlamıştı değil mi? Bitmedi hala devam eden bir süreç...Hem gayetde iyi gidiyor. Programa başlayalı 2 ay oldu ama yavaş ve emin adımlarla 6 kg gitmiş durumda. Ben oldukça memnunum ama diyetisyenim sanki biraz daha fazla vermiş olmam gerektiğini ifade edince keyfim kaçıyor...

Arada kaçamak yapıyor muyum derseniz pek sayılmaz.Tatlıların tadını unutmak üzereyim . Çayı ve kahveyi artık şekersiz içmeye başladım , beğenmediğim yeşil çaya alıştım. Çikolata yemiyorum , hamur işi yemiyorum , karbohidrattan mümkün oldukça uzak duruyorum. Daha çok yoğurt , salata , sebze ve protein ağırlıklı besleniyorum. 

Aslında çok özel bir program olmamakla birlikte dikkat edilmesi  gereken çok şey var. Yaptığım en büyük hata ana öğünler sonrası ara öğünleri iyi kullanmıyor oluşum. Acıkmıyorum diye yemediğim zamanlar vücut geleni tutup yağa çeviriyormuş. Yani boş yok.  Ara öğünler önemli ve yemeliymişim...

Öziice 'de ve burada bu listeleri ve bazı özel alternatifleri paylaşacağım...Aslında bu bir diyet değil yaşam biçimi olmalı. Çünkü hafifsin , sindirim sıkıntısı yaşamıyorsun , ay çok yedim fanayım demiyorsun , sadece arada "hayır teşekkür ederim yemiyorum" diyorsun ...Ve sonuçtan mutlu oluyorsun....

 

7 yorum:

Handan dedi ki...

Bir de ben girsem şu düzene. Tatil dönüşü zorla iki kilo verdim ama umarım almam yine gidince şimdi... Ufff..Neyse neyse, yapacağımdır ben de yine:-)

özii dedi ki...

girersin merak etme önce kabul et sonra oluyor...

Mahmutun güncesi dedi ki...

İnşallah bu düşünce öylece devam eder.
:))

özii dedi ki...

Teşekkür ederim Mahmut bende öyle umuyorum .

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Birde ben baslayabilsem o diyete😞

Mahmutun güncesi dedi ki...

Valla ablamda başladı ama fırsatını buldu mu götürüyor...Kararlı olmak en güzeli.
Yemeyi seven için zor.

özii dedi ki...

**Muhabet çiçeğim hadi demek yeter gerisi gerçekten zor değil...

** Yemeyi seviyorum ama zamanında yeteri kadr yemek lazım diyet kelime olarak kasıyor yoksa...