21 Haziran 2015 Pazar

Bugün zor gün...


İnsanın hayatında en çok değer verdiği kişilerdendir Babası...

Candır , güçtür , güvendir , o yüreğinin kocaman bir parçasıdır. 

Kızları için ilk aşktır , sıcacık bir sarılmadır , yanağındaki en güzel öpücüktür O ...

Şimdi ben bunları yapamıyorum ama en derinden hissediyorum Babacığım. Bugün biraz canımı yakıyor , biraz buruk ,  biraz yalnız ve sensiz olsam da bir yanım hep seninle dolu... Gülüşünle,  sesinle , sevgi dolu yüreğinle...

Çok özlüyorum  seni  çok.  Iyi olduğunu düşünüp bununla mutlu oluyorum.  

Babalar günün kutlu olsun Babişim. Hep böyle derdim sana biliyorsun. Sende bama kızişim Özilim derdin. Seni çok seviyorum. Nurlar içinde yat canım babam...
Özili 'n...


5 yorum:

Handan dedi ki...

Sözlerin tükendiği, yüreğin coştuğu günlerden.

Neyse ki birlikte geçirdiğimiz günlerin hepsi bizimle..

MAVİADA dedi ki...

İLKLER DAHA ZOR GEÇİYOR.ZAMANLA ACI, SIZIYA DÖNÜŞÜYOR.ARA ARA YOKLUYOR.GİDEREK ACI HAFİFLERKEN, GÜNLÜK HAYATIN DOĞAL AKIŞINA KARIŞIYOR HATIRLAMALAR.DAHA ÇOK GÜLÜMSETEN ANIMSAMALARA DÖNÜŞÜYOR.KALBİNDE BİR YERDE YAŞAMAYA DEVAM EDİYOR.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Allah gani gani rahmet eylesin.Sana ve ailene sabırlar versin Öziim. :((

öykü dedi ki...

basın sagolsun ozıcım.
ne hıssettıgını cok ıyı bılıyorum
sabırlar dılerım

ıyı ol hep olur mu
herseye ragmen ıyı ol daıma
sevgılerımle

özii dedi ki...

Canım babam huzur içinde uyu
Seni çok seviyorum ❤