12 Haziran 2007 Salı

Bitiyorrrr....

Bu yıl benim için oldukça , telaşlı ve zor bir yıl oldu. İyice dinlenerek stresimi atmalıyım diye düşünüyorum. Ama hayatın akışı içerisinde strese girmemek pek mümkün olmuyor sanırım. Hele de ben ! Kendimi üzmek için sürekli bir şeyler ararken.... Ama mutlaka da bulurum bilirsiniz , boş yok bende :))))
Okullarımız sonunda kapanıyor. Son haftaların yoğunluğu oldukça stres yüklüdür zaten . Sınavlar, notlar, ortalamalar , kişisel değerlendirme raporları , yıl sonu faaaliyet raporları gibi, gibi uzayıp giden bir liste var önümüzde. Öğrenciler zaten tatil havasına çoktannn girdiler , bir kısmı mezun olmanın heyecanı içerisinde, bir kısmı düşük notları için endişelenmekte , bir kısmı da umursamamakta...
Bizler de seminer döneminde ne gibi değişik etkinlikler yaparak vakit geçirsek bunları konuşuyoruz. Piknikler, bisiklet turları , doğa yürüyüşleri , hımm kulağa hoş geliyor sevdim ben bu işi yaaa...Bi de size go öğretebilsem ! Ama beni esas heyecanlandıran 15 gün sonraki turnuva.. Gönül verdim bu oyuna bi kere ....herşeyiyle çok seviyorum. Biliyoruzzz der gibisinizz :))

Hiç yorum yok: